{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Kattemishandling {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved at skumme over af raseri smiley , da jeg læste denne her artikel. Bagefter blev jeg voldsom ked af det...jeg elsker mine katte og for den sags skyld også andre katte meget højt smiley men der er bare folk med psykopatiske træk, der lader deres meget syge handlinger gå udover sagesløse katte smiley
De bedste nytårshilsner
Fredericia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattemishandling
  • #1   30. dec 2018 desværre bliver jeg ikke længere overrasket
    jeg har været på kv i 6 år og har set mere end hvad er nødvendigt

    vi fik en stor flot kat ind.
    dem som kom med ham fortalte at de havde haft ham gående i deres kælder i en mdr. de havde givet ham både orme og loppekur
    MEN katten havde fået klippet begge ører af. DET havde de så IKKE gjort noget ved. det skal siges at det ikke var dem som havde gjort det
    han kom til dyrlæge med det samme. dyrlægen valgte at aflive med det samme da katten havde store smerter pga arvæv

    vi fik også to store killinger ind. ca 6 mdr. de var fundet i en kasse i en skov. virkelig smukke røde katte
    da vi fik dem tjekket opdagede vi at begge katte havde halsbånd på. det vil sige det var halsbånd som man giver små bette killinger på. disse halsbånd sad bare inde i halsen på begge katte. heldigvis kom de sig begge to

    så fik internattet nogle katte ind - før min tid - hvor ejeren var syge og ikke kunne passe dem ordenligt. Nej for hun var vegatar og mente at kattene da skulle leve efter samme regler. så de fik KUN agurker!!!

    så har vi haft flere sager hvor folk har haft for mange og det simpelhen er vokset dem over hovedet. så her har der været sager hvor vi har måtte aflive op til 23 katte i en enkel sag (det er s.. hårdt når man elsker katte)

    en dag fik vi en opringning fra vores dyrlæge. de var blevet gjort opmærksom på at der stod nogle transportkasser med katte i
    nu kan jeg altså ikke huske hvor mange der var men det var i nærheden af 10 med killingerne. nogle af killingerne -nyfødte - var døde pga kulden (var i vinterhalvåret) og så havde dyrlægen valgt at aflivet et par stykker af de voksne da de var i dårlig stand
    2 uger fik vi så en opringning fra en som spurgte til disse katte. vi sagde bare at de alle var aflivet. så blev røret smidt på...
    endelig skulle politiet have været på
    der lå et brev i en af kasserne, hvor der stod at vedkommende håbede at der var nogen som ville passe godt på kattene. for vedkommende havde ikke overskud mere
    men hvorfor sætter man så kasserne på et grønt område i steder for hos dyrlægen som bor på den anden side af vejen? eller hvad med at kører 300 meter længere hen af vejen og sæt dem af hos kv....

    så jo jeg har oplevet en del...
    så jeg ELSKER mine misser, og passer super godt på dem. også på dem som vælger at de vil bo hos mig (tilløbere). alle katte forjener at have det godt - især når jeg har været på sådan et sted


  • #2   31. dec 2018 Hej Anja, alt hvad du fortæller får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig!
    Jeg kan kun bede til at de højere magter, straffer den slags mennesker, som på den ene eller andet led vanrøgter katte eller sender dem direkte i døden smiley smiley
    Men når det er sagt, skal vi stadig huske på at give vores elskede katte alt den kærlighed og det bedste liv og betingelser. For ægte kærlighed koster ikke noget men det gøre Hills og RC smiley
    De bedste nytårs hilsner
    Fredericia


  • #3   3. jan 2019 Det er for sindssygt at man kan finde på at gøre sådan noget.

Kommentér på:
Kattemishandling

Annonce