2.192 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

den ene kat kradser i ny sofa den ene kat kradser i ny sofa

Jeg er ked af at min den ene kat har kradset en hel del på armlænet af min ny skindsofa man kan se på den når den snart vil begynde på det så lægger han ørerne tilbage og vil begynde et bukkespring han er 2 år og et legebarn jeg råber lidt højt så stopper han men jeg er der jo ikke 24 timer,har lagt vattæpper på sofaen men alligevel er der kommet flere kradsemærker han trækker simpelthen tæpperne til side og kravler ned under dem kan jeg se. Den gamle sofa var ikke så interessant for ham håber nogen kan hjælpe så skaderne ikke bliver værre Doris

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den ene kat kradser i ny sofa
  • #1   8. feb 2018 Hvad har de af kradsetræer?

• #2   8. feb 2018 kattene har stor kradsetønde på 1 meter i højden et kradsemiljø samt et par små kradsemøbler har prøvet citron stanniol samt feliway, den vil lege og laver bukkespring . Venligst Doris

• #3   8. feb 2018 Katte har brug for lange kradsestammer, hvor de kan strække heeelt ud. Dvs. alle mulige småtterier gør det ikke. Vores var også begyndt med den nye sofa, men så fik de en ny kradsestamme. Ren stamme - intet andet. Høj nok til at selv de største kan strække ud. Og vupti så har vores sofa fred.

Alternativt kan man købe feliway spray og spraye på sofaen. Så lugter den af "kat", og de har ikke behov for at markere sig på den.

• #4   8. feb 2018 har du prøvet at ligge et tæppe hen over det?

• #5   8. feb 2018 ja da der ligger 3 tæpper og dækker hele sofaen samt jeg har et kradsemiljø på 1,75 feliway hjælper ikke jeg er så ked af det med sofaen

• #6   8. feb 2018 har også haft katte som brugt lædre møbler i stedet for deres kradsetræer.
    har du evt som du kan sætte ved siden af sofaen?
    vi købte nye stole til vores spisebord, som er lavet af bambus. og der gik ikke mange dage inden kattene begyndte at kradse i dem. men jeg har flere stammer (kradsetræer på fod) så jeg satte et imellem to stole. det hjalp.
    men det kan være hårdt at lærer dem at lade være med at bruge møblerne. Og især lædermøbler har mange katten en forkærlighed for

• #7   9. feb 2018 mange tak for jeres svar det hjalp lidt at lægge et tæppe som han før har brugt ovenpå dem som allerede er der

• #8   10. feb 2018 nogle mennesker klipper deres kløer. smiley kan være det hjælper de vokser hurtig ud igen

• #9   10. feb 2018 Jeg har prøvet det med kloklip. Det betød bare at katten begyndte at hvæsse kløer i gulvtæppet, så de fik den » rigtige« facon igen smiley Men tæpper hjælper her, det er kun hvis de glider ned, at det sker noget. Mitzi kan så heldigvis ikke selv flytte rundt på tæpperne, og hun kan heller ikke selv finde ud af at komme under smiley

• #10   14. feb 2018 det er bedre den kradser end at tisse smiley begge dele er afmærkning af fremmed genstand......................... Feliway kan sprayes på sofa så den lugter mere hjemlig og dermed ikke er nødvendig at kradse i smiley held og lykke

Kommentér på:
den ene kat kradser i ny sofa

Annonce