{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

hjælp omplacering eller??? {{forumTopicSubject}}

Den ene af vores katte ( Jane) er blevet meget sær efter hun er blevet sterilisseret. Hun væser meget, men ellers trives hun fint. Men hun er gået for at være en meget social og kælen kat til en mere tilbageholdene kat. Hun er meget social og kælen uden for, men bestemt ikke inden for. Børnene må heller ikke kæle hende mere.
Den ene af de andre katte(perle) må ikke nærme sig en radius af et par meter så væser hun og slår ud efter hende( perle) Det er ret syndt for perle, der sker også selv om perle ikke opsøger Jane. Vi har nu set det an i 8 mdr, men der er ikke sket bedring på området.
Vi overveje nu at omplacere den ene af dem, men er meget itvivl. De er begge vores øjenstene.

Jane har vi haft længst
Perle er god ved børnene, hunden og den gamle kat.

Perle er nok nemmest at omplacere, men er meget i tvivl om det ville hjælpe på Jane, Derfor hælder jeg mest til at evt finde et mere roligt hjem til Jane evt uden andre dyr. For hun er Meget social hvis du har hende på enkelt hold( men der er ingen andre der må være i huset)

Er der nogle af jer der har nogle erfaringer eller gode råd, tager vi meget gerne imod.
Det er ikke optimalt som det er nu for ingen af dyrene.

Hilsen Deepa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp omplacering eller???
  • #1   19. apr 2007 Det er 8 mdr siden hun blev sterilisseret.

• #2   19. apr 2007 Jeg har en som blev sterilisseret for 11 mrd siden.. Det tog tid for hende at finde sin plads, hmm hun har ikke helt fundet den endnu, nu var hun også en af dem der bestemte..

Din hunkat, skal nok lige finde sin plads...så ja, lige som Karen skriver, giv hende tid

• #3   19. apr 2007 LOOOOOOOOOOOL

Hanne - det er da Britta der svarede... men jeg kan godt forstå dig, når Britta nu har valgt at smide et billede ind af Inuus.

Det kan godt tage lidt tid at indfinde sig i flokken igen efter en sterilisation, så jeg ville lige prøve at se tiden lidt længere an.
    Jeg ville dog lige sikre mig at hun ikke havde ondt nogle steder. Katte kan reagere meget kraftigt hvis de har ondt..

Prøv at mærke hende igennem om hun skulle være øm nogle steder på kroppen ;-))

Held og lykke med hende.

• #4   19. apr 2007 ok, jeg har mærkede hende efter hun er ikke øm nogle steder. Hun har været sådan lige fra hun kom hjem fra Dyrlægen.
    Kan det have noget og gøre med at perle er hendes killing og hun måske er træt af hende? Siden det er hende det går mest ud over.

• #5   19. apr 2007 Perle skal snart neutraliseres, tror i det måske kan hjælpe eller har vi så 2 sære katte :0).................

• #6   19. apr 2007 Jeg tror bestemt det vil hjælpe på det.

Mormissen vil jo i naturen begynde at fordrive sin killing omkring 5 mdr. alderen, så det kan jo være det der gør sig gældende lige nu.

Når den lille er kastreret vil det næsten helt sikkert hjælpe smiley

Det er dejligt at høre at hun ikke er øm smiley

Kommentér på:
hjælp omplacering eller???

Annonce