{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

sikke da en opdrætter... {{forumTopicSubject}}

jeg vil jo gerne igang med et birma opdræt og har siddet og kigget på diverse sider og snakket lidt med forskellige opdrætter osv...

men men så stødte jeg på en opdrætter som har en birma som man så kan få sin hun parret hos og ja der er jo længe til at jeg kommer til det men jeg vælger lige og ringe til hende og spørge hvordan og hvorledes det foregår og priser og alt sådan noget...jeg fortæller os at jeg har de andrer hun katte og efter hun høre det siger hun at jeg bare kunne sige til hvis jeg ville ha en af de piger parret og hun havde os main coon så jeg kunne selv vælge hvem jeg ville bruge...
jeg bliver lidt skuffet over at en registreret opdrætter tilbyder mig sådan noget når jeg rent faktisk prøver på at være lidt seriøs om mit kommende opdræt... jeg spørger hendes os om hendes kat er blodtype bestemt og testet for de sygdomme den nu skal være testet for og hendes svar er bare at det er noget pjat og bruge penge på...
ja i kan vil selv regne ud at jeg straks sagde at jeg ingen interesse havde og pænt farvel...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke da en opdrætter...
Kommentér på:
sikke da en opdrætter...

Annonce