2.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Børste til korthåret kat. Børste til korthåret kat.

Er der nogen der kan anbefale en god børste til en korthåret kat?? Lige nu har jeg nogen forskellige men synes ikke de er optimale. Problemet er hun har en forfærdelig pels og har altid haft det, da jeg fik hende som killing var hun fejlernæret de første 12 uger af hende liv har hun kun fået modermælk og regnvand.. Hendes pels er fyldt med skæl, den er tør og kedelig og så fælder hun konstant.

jeg giver hende allerede div tilskud. Hun får Royal canin foder, vi har prøvet Efa dråber fra dyrlægen og fiskeolie og Viacutan olie fra dyrlægen og intet virker. Hun fejler ikke noget og har det ellers perfekt, men jeg kunne godt bruge en rigtig god børste/kam til at fjerne alle de døde hår fra hende, hun elsker at blive børstet og jeg har grå totter pels i hele huset konstant smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børste til korthåret kat.
  • #1   4. maj 2007 Og jeg siger ikke bare hun ikke fejler noget hun er tjekket hos dyrlægen, hun har fået taget blodprøver osv...

• #2   4. maj 2007 vi bruger sådan en børste med metalpinde på, daffy har et ret stiv pels og han døjer lidt med skæl, han er helt i ekstase når vi børster ham,

• #3   4. maj 2007 Ja jeg bruger sådan en loppekan med skaft til mine huskat...den virker rigtig godt til at tage alle hårene...så har jeg også sådan en blød børste, som den hed, med meget tynde takker, som har et lille knæk alle sammen... med den kommer der også ret mange døde hår af...

• #4   4. maj 2007 Her i huset bruger vi en gummibørste med dutter på den ene side. Den er helt vildt god til at fjerne døde hår fra både misserne og hunden, og de elsker når jeg finder den frem.
    Den kan (med stor sansynlighed) købes hos den lokale dyrehandler - har selv købt min der - og koster omkring 45 - 50 kr.

• #5   4. maj 2007 Jeg bruger en rimelig tæt børste med nogle stive hår på, også bruger jeg en handske hvor der er dutter på den ene side og filt på den anden. Den er rigtig god, hvis katten ikke kan lide at blive børstet.

• #6   4. maj 2007 Tusind tak skal i have. jeg prøver mig frem.

• #7   4. maj 2007 Jeg bruger også en tætte-/lusekam til Mikkel... han er også korthåret og fælder.... Den er jeg helt tilfreds med smiley

Kommentér på:
Børste til korthåret kat.

Annonce