Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fact eller myte?
  • #1   4. maj 2007 Det har noget at gøre med at begge forældre skal være bære af rødt, så kan der godt komme røde piger, jeg har selv 2 af dem...

• #2   4. maj 2007 Det er en myte - der er mange røde hunkatte :o)

• #4   4. maj 2007 Uuh * Christina *
    Dét var vist et hattrick *lol*

Men du har ganske ret...........

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   4. maj 2007 Ja brude nok oprette min missemor. Og hendes killinger. Og futte og pylle samt pusle og futte. Gider bare næsten ikk smiley Men for satan de er dejlige smiley Elsker alle mine 9 små trolde smiley

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    maj 2007

#7   4. maj 2007 Må man godt oprette dem når man ikk ved hva de er? Det er jo sådan nogle gårdkatte som er krydset helt vildt med alt muligt!

• #8   4. maj 2007 Du kan SAGTENS oprette dem selvom det er gårdkatte :o)

Der er en kategori til dem herinde der hedder huskatte, det er der de hører til *SS*

Har selv 2 af slagsen hvis du skulle få lyst til en kigger ;o)

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    maj 2007

#9   4. maj 2007 Gør jeg så herengang smiley Jeg er helt vild med "mads" Han ser super dejlig ud smiley

• #10   4. maj 2007 Heh..den påstand med at det kun er hankatte der kan være røde den lærte min mor også mig da jeg var yngre - men har da fundet ud af at det ikke passer smiley

• #11   4. maj 2007 Det er ikke meget sjældent det sker smiley Det kan ske når en tortie hunkat (rød og sort) og en rød hankat parrer sig.

Jeg ser ofte røde hunkatte på udstillingerne så helt sjældent er det ikke ;-))))

• #12   4. maj 2007 SÅ sjældent er det nu ikke... det er faktisk nemt at få røde hunkatte. Det er simpelthen en myte som de andre skriver. Har selv lavet en del røde hunkatte. Kunsten er nok nærmere IKKE at lave røde hunkatte, hvis hunkatten er tortie og hankatten er rød/creme.
    ..og røde hunner parret med røde hanner giver ... tadaaaaaa røde katte.

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    maj 2007

#13   4. maj 2007 Så er det vist sat på plads. den er vist aflivet nu den myte. Men i kender godt det med at man ikk er sikker. Kunne jo have været sjov at have en sjældenhed smiley

• #14   4. maj 2007 Morten P hvis du vil have en sjældenthed skal du ha' en Peterbald *GGGG*

• #15   4. maj 2007 Aaaiii hvis du skal have en sjældenhed, så skal du have en sphynks.. De er sq så søde - og specielle ;-)))))))

Men ja, du har fået aflivet en myte nu *GGG*

• #16   4. maj 2007 sphinks hedder det vist ;-))

• #17   4. maj 2007 Peterbald - Sphinx hvad er forskellen ;o)

• #18   5. maj 2007 jeg fik en rød hunkat sidste år, der var 2 røde i kuldet 1 hun, 1 han, det er første gang i de 30 år jeg har haft katte jeg har fået en rød pige, så vil ikke sige det er nemt, det er feline som er mor til dem, hun er ikke rød eller tortie, faren kan dog være min røde mis billy som desværre forsvandt sidste år.
    felines mor var hvid med 3 farvede pletter, hendes mor var sort/hvid og hendes mor var dahlila, som nu er 13 år og tipolde til killingerne røde og laura.

• #19   5. maj 2007 Feline må være med rød da det ellers genetisk ikke er muligt at lave røde hunner. Det behøver ikke være ret meget - en enkelt tå, en lille plet på undersiden af halen men rød det skal hun altså have for at lave røde børn.

• #20   5. maj 2007 anne k : peterbaldens skal rent standard mæssigt være en orientaler uden hår, sphynx'en er en noget anden standard. peterbalden er jo kun lige blevet anerkendt og i "vores" kat(t)egori _ blink blink_ " na na na nan na ori og siam er de bedste os kan ingen tæske ...." vel anne ? *s* alle de andre er dumme og grimme *s*

• #21   5. maj 2007 Kira det er jeg skam klar over. Annette ved udemærket godt hvad jeg mente med den bemærkning - nemlig at de begge er skaldede (måske knap så kønne) og specielle
    ..og ja så er "vores katte de bedste" *GG*

• #22   5. maj 2007 Jeg har nu haft 2 røde killinger, som var hunkatte. 1 korthåret og en langhåret. Og jeg har efterhånden haft ca. 20 killinger i tidens løb. Så lidt sjældne vil jeg da sige, at de er smiley

• #23   5. maj 2007 De er altså IKKE en sjældenhed.. I har bare ikke kigget de rigtige steder.
    Nogle opdrættere er faktisk trætte af de røde katte (hanner som hunner) fordi de ikke kan komme af med dem.. Sjælden - NEJ

Kommentér på:
Fact eller myte?

Annonce