{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Flytte kat {{forumTopicSubject}}

Min familie der kun bor 2 huse væk vil eventuelt gerne have vi overtager deres kat.
Kan det lade sig gøre når katten jo bare kan gå hjem igen
Kan man risikere at katten overhovedet ikke kan finde hjem til hverken os eller dem hvis den bliver lukket ud i vores have hvor den jo aldrig har været.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte kat
  • #1   18. mar 2018 Kan det lade sig gøre?? Tja måske, det afhænger af katten og det kan være svært at sætte en garanti på forhånd, så hvis du er i teresseret så er der kun den mulighed af forsøge..
    Kan katten overhovedet finde hjem??? Ja det kan den, om den finder hjem til dig eller den finder hjem til sig gamle hjem, ja se det er det store spørgsmål, det afhænger af om katten knytter sig til dig og din nye bopæl, det vil jo være afgørende at katten holdes inde i 2-4 uger og det vil nok være en god idé inden katten lukkes ud første gang at man strøer lidt brugt kattegrus langs grunden, så der dufter af katten selv inden den skal besigtige sig nye territorium.
    Men igen der er ingen garanti for at den ikke vil søge hjem, men så må du jo over og hente katten og forsøge forfra.

    Skal kattens nuværende ejere flytte, eller bliver de boende??


  • #2   18. mar 2018 når det er så tæt på ville jeg nok vælge at holde den inde i min 1 mdr.
    du kan også vælge at få en løbegård, så er man da helt sikker


  • #3   18. mar 2018 Jeg flyttede en kat 4 huse længere ned af vejen, da jeg overtog en kat af en familie, der skulle flytte til Tyskland. Det var ikke noget problem. Han blev selvfølgelig holdt inde den første tid.

Kommentér på:
Flytte kat

Annonce