{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Homon forstyret hankat {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive sindsyg de sidste 2 dage er Cartizo vist blevet rigtig kønsmoden og han driver mig til vanvid.. Han har forelsket sig i Elmer som selv er en hankat og han skriger efter ham og humper på ham konstant og Elmer er så god af sig så det eneste han gør ved det er at brumme lidt, det er så slemt at jeg i går nat måtte lukke mig inde i soveværelset med Elmer, men desværre gjorde det bare at Caritzo sad og brægede foran døren... Åhh han skal bare snart neutraliseres ellers bliver jeg sindsyg...

Er der nogen der ved hvorfor det lige er Elmer han humper på?? Han er heller ikke kastereret endnu hvorimod Bastian er men har jo også 2 hunkatte.. Men det er kun Elmer han er vild med...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Homon forstyret hankat
  • #1   6. maj 2007 Har sgu ondt af dig Nadja..
    Aner ikke hvorfor det lige er Elmer det går ud over - måske det kan have noget at gøre med dominans?


  • #2   7. maj 2007 Det kan da godt være Anne men det skal lige siges at han har været vild med Elmer siden han blev født, hver gang deres mor forlod kassen tog Elmer nemlig over og de har sovet i ske siden han var 6 uger gammel, så de har altid været vilde med hinanden.

Kommentér på:
Homon forstyret hankat

Annonce