{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indhegning af terasse
  • #1   8. apr 2018 jeg bruger helst dette
    https://www.jemogfix.dk/volierenet-90-cm-x-10-m/4194/9023186/

    her kan kattene ikke få poterne ud. de kan godt klatrer i det uden at der sker noget
    og så kan fuglene ikke komme ind


  • #2   8. apr 2018 Vi bygger ikke et voliere.. så den bliver ikke overdækket.. så jo sværere det er at klatre i jo bedre.. der kommer selvfølgelig indhak foroven, for at forhindre de kravler over.

  • #4   9. apr 2018 hvis du skal have noget som kattene ikke klartere i så skal du nok gå efter hønsetråd. der er ikke stabilt nok.
    tjekkede lige industrikhegnet og det er mere stivt end det jeg bruger. så det kan de godt komme hen over

    det som er det største problem er at nogle katte bare kravler op af ALT.
    andre er totalt lige glade, og de er nu de nemmeste at hegne
    det vigtigste er at toppen ikke har kantere - bræt eller andet, for så kan de se hvor højt at dit hegn er .
    jeg bruger selv det system indenfor hvor jeg har to lågere for at vi kan komme ind og ud
    som her på denne låge. de hopper aldrig over den. og nu har den da været her i 4 år


    profilbillede
  • #5   9. apr 2018 Tænker vi prøver med almindeligt hegn 5*5 cm masker.. og med indhuk foroven. Den ene er en huskat, og er sikker på han ikke kommer over.. men vores Sphynx er ret adræt.. og tror han bliver svær at holde inde.. men worst case må der en strømtråd på foroven..

Kommentér på:
Indhegning af terasse

Annonce