{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Hjælp hvor er mine katte, nogen der har set dem {{forumTopicSubject}}

ja jeg havde to katte fie og pjævs men desværre har min eks kæreste og hans nye dame taget dem og flyttet dem væk det eneste jeg ved er at kattene er blevet skilt ad og de vil ikke oplyse hvor kattene er og jeg savner dem rigtig meget
håber nogen har set fie eller pjævs


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hvor er mine katte, nogen der har set dem
  • #1   24. maj 2007 har sagt det til politiet men de kan ik gøre noget sir de desværre da kattene ikk er tatoverede og peter sir han ikk kender noget til det når politiet spørger

  • #2   24. maj 2007 Undskyld men hvordan f..... kan han tillade sig at tage kattene fra dig, hvis han ikke selv vil beholde dem og så bare give dem væk.

    Følger virkelig med dig.


  • #3   25. maj 2007 Team Banditter:
    HAR TAGET DINE KATTE!??? "Taget" dem og "flyttet dem væk". "Taget" fra dit hjem eller hvad? Hvad satan bilder de mennesker sig ind???!!! Jeg chokeres over, hvor dybt mennesker kan synke.

    Det er tyveri af værste skuffe - og værre, meget, meget værre endnu. Katnapping - ja, måske et komisk ord, men her er sgutte noget at grine af. Det skal du ikke finde dig i!!!!!!!
    Hvis polititet ikke vil gøre noget ved det, så prøv at henvende dig til en dyreværnsforening pga. mistanke om dyremishandling. For HVOR er de katte blevet af? Hvad har de gjort ved dem?! Hvorfor vil de ikke fortælle hvor kattene er?
    Efterlys kattene på alle fora, sæt annoncer i avisen osv. Henvend dig til Retshjælpen, og bed om råd. Gør noget!


  • #5   26. maj 2007 Team band. Var du da ikke flyttet ud , og havde ikke taget kattene med?????

  • #6   26. maj 2007 Hvis det var din lejligh. eller hus, så er det jo indbrud???
    Synes jeg mangler oplysninger hele vejen rundt. Men under alle omstændigheder, håber jeg du kan finde dine smukke mislinger igen.


Kommentér på:
Hjælp hvor er mine katte, nogen der har set dem

Annonce