779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Det rigtige kattefoder Det rigtige kattefoder

Hvad spiser Jeres kat?
Jeg giver mine Techni-Cal International til killinger af mangel på bedre idéer... Da jeg har hørt, det skulle være noget af det bedste? Men hvad ved jeg :-S
Så jeg tænkte, om der var nogen af Jer, der ved, hvad der er det bedste for katte?
- Her mener jeg selvfølgelig tørfoder..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det rigtige kattefoder
  • #1   25. maj 2007 Nu har jeg ikke selv kat endnu, men når jeg får én hjem her til sommer spørger jeg opdrætteren, hvilket mad den er vandt til. Ellers vil jeg spørge dr. dyr til råds.

Ellers har jeg set at man i nogle dyrehandlere kan få prøveposer fra RC gratis.

• #2   25. maj 2007 Jeg sværger til Royal Canin... men som du siger, hvad ved jeg.... Mine katte har bare altid set rigtig pæne ud på det foder, og de elsker at spise det.....
    Min Nimbus er en rimelig lille og underlig kat, som ikke fik det "rigtige" foder da hun var helt lille, ikke før jeg fik hende... Hendes killinger er altid blevet størrer og "pænere" end hende hvis man kan sige det sådan... også selvom hankatten har været en skravl af en vildkat....
    Men det var i hvert fald min mening om foder.... smiley

• #3   25. maj 2007 Okay.. Tak smiley Jeg købte bare Technical, fordi jeg blevet rådet til det af dyrehandleren... Synes da også mine misser har en rigtig flot pels, deres afføring lugter næsten ikke og deres pels dufter skønt, så jeg klager nu ikke... Det eneste jeg ved er i hvert fald bare, at man skal holde sig LANGT væk fra alt andet end tørfoder... Fordi det indeholder så meget dårligt for kattene såsom affaldsstoffer m.m...

• #5   25. maj 2007 Der er nu også Royal Canin i den dyrehandler, - og flere andre mærker, så jeg regner med, at de sætter sig ind i tingene, så de kan vejlede én, så det er bedst for kattene...

• #6   25. maj 2007 Har brugt Royal Canin i mange år,men pga allergi over for dette hos en af kattene,bruger jeg nu Eukanuba i flere varianter og Bioplan,et øko-tørfoder fra Maxi Zoo.

• #7   25. maj 2007 Mine får pt. Hill's . En blaning af c/d og killingefoder, som overgangsfase :o) Mea er for tynd lige for tiden., og May er forhåbentlig blevet med killinger, så regner med at de bare får killinge foder begge to :o)

• #8   25. maj 2007 mine får både Royal Canin og hill's..
    Der er nogen her som får I/D en får K/D og så er der lige en enkel som skal have K/K..

• #9   25. maj 2007 Vi bruger Royal Canin - Maine Coon...

En gang imellem får hun en gang dåsesnask ved siden af så hun selv kan vælge - men hun spiser som regel ikke det fra dåsen. Hun slikker hun på overfladen og så er det ikke sjovt mere smiley Tror bare hun synes det lugter godt hehe smiley

• #10   25. maj 2007 Vores lille hun mis spiser: Hill´s Prescription Diet C/D med fisk eller kylling

• #11   25. maj 2007 Vores katte får Regal cat bites.. det er de helt vilde med og vi køber det hos dyrlægen...

• #12   25. maj 2007 Jeg giver putti Royal Canin..
    Jeg kan også ret tydeligt se forskel på før og efter hun fik det.. Synes helt klart det er rigtig godt..

• #13   25. maj 2007 Mikkel får RC - indoor..... Lige skiftet til det fra RC - Kitten

• #14   25. maj 2007 1000 tak for Jeres svar.. Næste gang jeg køber foder, vil jeg spørge, hvorfor han råder mig til at købe TechniCal fremfor Royal Canin...

Kommentér på:
Det rigtige kattefoder

Annonce