{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

var på besøg hos Kidas familie i dag {{forumTopicSubject}}

I dag var jeg på besøg hos dem jeg fik Kida af
de har jo 3 af Kidas søstre. og hendes mor
det var faktisk ret sjovt at se hvor forskellige de 3 killinger er i forhold til min Kida. som ejeren sagde så kunne de have hver sin far så forskellige er de
de bliver 1 år her 8. maj.
desværre så jeg ikke Kidas mor. hun var på mussejagt Hun skulle ellers ligne Kida.

det er lidt sjovt at kunne følge de andre killinger i kuldet. den eneste hankat bor hos noget familie til ejeren. så også herfra får man lidt at vide engang imellem.

det er også sjovt for jeg snakker helt godt med familien. har kun mødt dem med i dag 2 gange. Og alligvel så følger man at man bare har kendt dem i flere år. de er bare så hyggelig. og nu er de ved at skal købe hus på langeland.

Kommentarer på:  var på besøg hos Kidas familie i dag
  • #1   5. maj Hvis ikke det er en planlagt parring, så er det jo heller ikke usandsynligt at killingerne kan have forskellige fædre
    Men ja det er ret sjovt at følge killinger og se dem udvikle sig og udvikle deres personlighed, selvom de er søskende så kan de udvikle hver deres personlighed, det er ret sjovt at se, men tror nu også at miljø og omgivelser har en stor betydning for den personlighed som kattene får. De indordner sig jo i nogen grad til de omgivelser de har og det tempo og rutiner som dens ejer/familie har så tror også det har en rimelig betydning i forhold til hvordan katten er og de vaner den får.

• #2   5. maj det er sjovt for der er 3 damer hos tidligere ejere, og jeg har så kida. Og alle 4 gør det samme når det kommer til at spise. man gider ikke at spise af en skål - det er nemmere at spise af gulvet. det er så sjovt for der er ingen af tidligere ejeres voksne katte som gør det. ikke engang mismor gør det. så det er lidt sjovt at alle 4 kitter gør det.

og så har et par af dem en som måde at dreje hovedet på når man taler til dem. så drejer de det helt rundt - Kida er en af dem.

men farverne hellere ikke de samme. den blå går dog lidt igen.
    her er et fra da de boede hjemme alle sammen. den store er mismor - hun ligner Kida ret meget

Kommentér på:
var på besøg hos Kidas familie i dag