{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

vildkat på besøg!! {{forumTopicSubject}}

Min mor havde lige været på Fur (lille ø) så derfor havde hun fyldt godt med mad op og ladt døren stå på klæm så kattene kunne rende ud.
jeg var på efterskole så der var ikke nogen hjemme.
da min mor tog hjem fra fur hentede hun mig og vi kørte sammen hjem. da vi var kommet hjem giver vi kattene dåsemad og alle kattene spiser lige pludselig høre jeg en af kattene som hvæser af et eller andet, jeg troede så det bare var af vores ejne katte men katten stoppede ikke med det efter noget tid kigger jeg lige rundt om hjørnet og der sidder en stor flot ung hankat og prøver at snige sig hen til katte maden smiley jeg går så lidt hen mod den og den løber op ovenpå. Jeg åbner så døren deroppe så den kan gå ud på taget, og komme ned via skrammel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vildkat på besøg!!
  • #1   1. maj 2013 Øhhh

    Vil du bare fortælle om din oplevelse eller har du et spørgsmål, for det kan jeg ikke lige læse ud fra dit oplæg??????

    Men altså det er jo ikke unaturligt at få besøg af fremmede katte især ikke når man fodre så alle katte kan få adgang til maden, så dufter det jo indbydende og lækkert for hele nabolagets katte smiley
    I øvrigt er det jo ikke sikkert det er en vildkat, det kan nemt være en tamkat, der blot er sky overfor fremmede, dette siger jeg faktisk udfra det at du skriver at den søgte ind i huset og ikke ud igen hvor den kom fra, for det ville de fleste vilde ikke menneske vante katte, med mindre at udgangen var blokeret selvfølgelig.. smiley


  • #2   1. maj 2013 jeg syntes bare det var lidt underligt vi har 11 katte og den der kat kunne få sniget sig ind.
    imens vi ikke var hjemme havde de kun tørfoder.
    da vi var kommet hjem lukkede vi døren (vi ikke viste at der var en fremmed)
    jeg overvejede også at skrive vild tamkat eller såden noget... smiley


  • #3   1. maj 2013 smiley Åhh på den måde, ja det var da imponerende at når i har 11 katte at den kan få lov at koom ind smiley Men jeres katte kender den nok og har accepteret den, så det er nok derfor det ikke er et problem smiley

  • #4   1. maj 2013 narrhh jeg tror ikke den er accepteret:) de katte vi så den mødte væste af den, eller den fik et dask:)

  • #5   1. maj 2013 Heidi, du skriver:
    "<i>I øvrigt er det jo ikke sikkert det er en vildkat, </i>"

    Det er helt sikkert det IKKE er en vildkat.
    Vi har ikke vildkatte i Danmark, men vildtlevende tamkatte.

    Så Nickie N: Din overskrift er <i>mis</i>visende

    smiley


  • #6   1. maj 2013 Lader man døren stå åben ... ja så invitere man jo helt automatisk til "gæster" især når der er fri buffet smiley

    Jeg har 5 katte der render ud og ind når døren står åben... og ind imellem kommer "vores" vildkat også helt ind i køkkenet... det gør naboens store killing også... de kan godt være sammen udenfor... men de to der ikke bor her ... bliver tæsket ud af døren hvis det bliver opdaget.



  • #7   1. maj 2013 ja men vi har 11 katte og 9 af dem er hankatte.
    den der vild tamkat var kommet helt op på loftet og der er et stykke at gå:)
    jeg ved godt at det ikke er en vildkat viste bare ikke hvad jeg skulle skrive:)


  • #8   1. maj 2013 Fint at du ved det smiley
    Men så skriv det rigtige
    Der er lidt ligesom din alder,der ikke passer
    Skriv sandheden.
    Der findes ingen tam vildkat


  • #9   1. maj 2013 Tine
    øhhhh
    nu lyder det som om jeg lyver med at det er en vildkat??


  • #11   1. maj 2013 jo da selvfølgelig kan man gå på efterskole når man er 26 ^.^ smiley

    den har strintet oppe ved min mor (ovenpå) smiley


  • #12   1. maj 2013 Pia D jeg ved godt der ikke findes oprindelige vildkatte i DK,

    Men nu vidste Nickie og nok også alle andre at jeg mente en ikke tam ejer kat/ vildtlevende kat..
    Der er ikke nogen grund til at ordkløve..

    Jeg har selv deltaget i den debat, og konstateret at oprindelige vildkatte ikke længere findes i DK, det var blot nemmere at skrive det samme som TS frem for en lang forklaring, da det jo var ret tydeligt hvad hun mente..


  • #13   1. maj 2013 Tak:)

  • #15   2. maj 2013 så læs indlægene:)


  • #17   2. maj 2013 Momo
    Nickie er 16,men står oprettet som 26 år ,,,,,,,
    Godt forstå du intet forstår smiley

    Træls når folk ikke vil stå ved hvem de er ;-(
    profilen betyder en del når man skal forstå og tolke et indlæg smiley


  • #18   3. maj 2013 Yes, I har haft besøg af en fremmed kat fordi der var fri adgang og den har strintet et sted - og??
    Frem med noget rodalon - katastrofen er ikke indtruffet.

    Chris MacDonald siger, at vi danskere skal øve os i at bruge ordet: "Pyt", for så bliver vi ikke så sure og irriterede over småting - og det har han såmænd ret i.

    Så "Pyt":)


  • #19   3. maj 2013 hvis i ikke har set det så har jeg skiftet min alder!!
    hvem siger jeg er sur over den har strintet?


  • #20   3. maj 2013 he he Marianne
    pyt smiley


Kommentér på:
vildkat på besøg!!

Annonce