{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Ny killing :D {{forumTopicSubject}}

Hey kattemennesker.
Nu er jeg helt ny herinde da jeg netop har fået min første kat smiley

Han bliver oprettet når han er gammel nok til at komme hjem til mig. smiley

Hvilke ting er must have når man får sin baby hjem? smiley


- Det her er Bounty han er 6 uger og 2 dage og en vaske ægte Ragdoll-kat. Han er fra Vandolls B2 kuld.
Glæder mig så meget til at få ham hjem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing :D
  • #1   6. maj 2018 Hvor er han bare sød smiley Det vigtigste du har brug for er to kattebakket, grus til Bakken, her bruger vi ever clean. Skåle til vand, tørfoder, vådfoder. Kradsetræ, gerne flere. Børster/kamme. Legetøj.
    Vores katte er også glade for kurve og for tæpper til vindueskarmen.
    Den bedste investering vi har lavet var vores kattegård, vi nyder at kattene kan komme ud og krudte af, og kattene elsker det. Du kan se den på min profil.
    På zooplus.dk har de mange gode ting til katten. Kan også anbefale jekas.dk hvor vi køber natur legetøj til vores katte, det er en sikker vinder.
    God fornøjelse med den lille.


  • #2   6. maj 2018 Hvorfor to kattebakker?

  • #3   6. maj 2018 Fordi mange katte foretrækker at bruge en ren bakke. Når man er på arbejde så kan man jo ikke tømme hele tiden. En anden grund er at nogle katte fortrækker at tisse i den ene bakke og skide i den anden. En 3. grund er at en lille killing kan ligesom små børn have problemer med at holde sig, så en bakke i hver ende af huset er en god ide.

  • #4   6. maj 2018 Jeg har ALDRIG hørt det før. Og ingen jeg kender med kat har det.
    Jeg har selv tre katte og en kattebakke. Det fungerer fint og har altid gjort det. Selv med killing.
    Må indrømme jeg synes det er en anelse hysterisk det andet.


  • #5   6. maj 2018 Jamen det er da helt ok du har den mening. God søndag til dig smiley

  • #6   6. maj 2018 Mange tak for svar smiley
    Kan fornemme jeg har styr på de fleste ting men ideen med et tæppe til vindueskarmen var en god ide. smiley



  • #7   6. maj 2018 Man kan få nogen puder til vindueskarmen på zooplus. Vores katte elsker dem, især om vinteren.

  • #8   6. maj 2018 Tak for forslaget. smiley
    Jeg ønsker at min killing har forskellige ting.
    Så den pude er allerede bestilt og skal ligge på mit høje skab så han kan komme op i højden. Så det er fedt med noget andet i vindueskarmen så han kan vælge lidt imellem forskellige ting smiley


  • #10   7. maj 2018 Mange tak Lotte for rådet.
    Jeg bruger også min opdrætter rigtig meget. Men det er rart også lige at høre andre nogen gange smiley


  • #11   7. maj 2018 Jeg er også til flere bakker end katte så de kan finde en ren eller tisse påen og skide på en anden, for det la jeg se at mine foretrækker. Jeg har så 4 bakker til 2 katte fordi mine nogle gange er alene hjemme I lang tid (jaja det er kun omkring 10 timer, men det er ohsålænce hvis man foretrækker en ren bakke ;-))

Kommentér på:
Ny killing :D

Annonce