504 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hårdt for Mille (Læs dette) Hårdt for Mille (Læs dette)
Vores missemor fik i går en killing , Jubiiii .
Men kun en /: Det er ikke så tit det sker, og hun har stadig flere i sig, idag fødte hun så endelig en igen, men dødfødt Mor & Far hjalp hende med at føde, ellers havde hun ikke klaret det, hun har det helt fint nu, dog veer, og hvis hun får det dårligt ringer vi straks efter dyrlægen, det er bare mega trælst, for hun får flere killinger, /:
Undskyld jeg beskriver det så forvirrende, er bare sådan lidt rystet over det .
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 8 Emner: 6 Svar: 31
okt 2004
Følger: 38 Følgere: 37 Emner: 45 Svar: 135
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 8 Emner: 6 Svar: 31
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
Ring og hør hvad de mener...
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
hun fik kejsesnit og fik to mere efter hun havede selv født en, hun havede fået betændelse Bagi og er på pencelin.. fik tre i alt men den ene fik jeg aflivet, der var noget galt med den Snøft.. men nu glæder vi os over at vi har de to andre Guldklumpper..... pøj pøj... knus fra mig..
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
Måske det kan klares med noget ve-stimulerende og så i kan slippe for et kejsersnit. Ligger de og er døde i hende er det med stor fare for hendes liv.
Og hvis hun har været i fødsel så længe, ja så må hun også snart være voldsomt udtrættet.
Held og lykke med hende
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Min veneindes kat fødte i går nat en enkelt killing, og en der var stoppet tidligt i udviklingen ( man kunne se poter ryg ol. )
Hun havde småveer - men det blev ikke rigtigt til mere.
Min veninde ringede til en dyrlæge og fik besked: rolig - det skal nok komme, se tiden an.
På dette tidspunkt havde mormis haft småveer/presseveer siden kl 4 om morgenen, og selv om der var længe mellem dem, så var de der. Klokken var nu 10.
Hun ringede så til en anden dyrlæge, som sagde: Kom med det samme, vi røngtenfotograferer og ser hvad der er galt.
De opdagede nogen mærkelige ufærdige "ting" og hun kom på operationsbordet med det samme ( og blev steriliseret i samme hug )
Hun ville ikke have kunne føde disse "ting"
Men havde min veninde nu slået sig til tåls med den første dyrlæges forklaring, hvad så ...????
Man må altså virkelig osse lytte til sin egen intuition!
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Hårdt for Mille (Læs dette)