{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing ind i 3 dage gammelt kuld
  • #1   22. maj 2018 Njaa... der er altid en risiko for smitte, men nej ellers ikke rigtig.

  • #2   22. maj 2018 Som Susanne siger, der vil selvfølgelig være en risiko for evt smitte, men ellers ville jeg nok ikke betænke mig, for en del år siden havde min søster en tilløbende hunkat som fik 5 killinger i deres brændeskur, 4 uger senere kom en anden nissemor forbi med med sig kuld killinger 6 STK, men da hun forlod grunden med si e killinger da glemte hun en killing, den ene lille killing lagde vi ned til de andre killinger på et tidspunkt hvor nissemor lige var ude og gå en tur og få noget at spise, så da hun returnerede til kassen med killinger da lugtede den nye killing som de andre og hun skyndte godt nok noget til den, men 2 minutter senere fik den lov til at die og den var åhh så sulten for den havde i ret fået i et halvt døgn.

    Hvis man sørger for at den nye killing får mismors duft så skal hun nok acceptere den, katte er fantastiske på den måde.
    Men må man spørge på hvilken måde den anden katte mor er en dårlig mor??


  • #3   22. maj 2018 vi gjorde det ind imellem på internattet.
    på et tidspunkt fik vi en missemor ind med killinger. Men missemor ville bare have ekstra killinger. hun fik 2 ekstra, men hun ville da gerne have haft en mere. hun kunne slet ikke tåle hvis der var en killing, som "græd". så blev hun helt hys næsten

    så jo det kan lade sig gøre.


Kommentér på:
Ny killing ind i 3 dage gammelt kuld

Annonce