{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Ny killing flytter ind {{forumTopicSubject}}

Hej KG'er

Min kæreste og jeg har i længere tid gået og overvejet at købe en killing mere som legekammeret til vores 6 måneder gamle hellige birma.... også i mandag fandt vi hende den perfekte lille perser killing. hun er meget blid og rolig.
om 3 uger flytter hun så ind, så her kommer mit spørgsmål hvordan sammeføre man sådan to på den beste måde?

vi bor i en 3 værelses lejlighed og jeg tænke den nye killing skulle have base med mad, vand og kattebakke ind på vores soveværelse mens hun vender sig til alt det nye. er det en god ide ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing flytter ind
  • #1   10. apr 2012 jeg kik ny killing for 5 uger siden, og har en kat i forvejen på 21 mdr....
    den lille ny fik en time alene, til at snusse rundt, finde ud af hvor mad,drikke og kattebakke var, og så blev den store lukket ind og det er gået nemt og smertefrit;)
    og slet ikke noget problem, når din nuværende mis ikke er ældre....
    så er det bare at stille transportkassen på gulvet og åbne, så finder de hurtigt ud af det;)
    tillykke med den lille ny og held og lykke;)


  • #3   11. apr 2012 Husk kast/neu til dem begge og ellers ja kassen på gulvet og lad dem klare reSten selv... Her tog det 3 dage Så var de perlevenner mogens og holger smiley

  • #4   11. apr 2012 Enig med de andre smiley Hos mig var de 4 og 5 mdr, de blev ført sammen med det samme, den nye fik lige lidt tid til at finde maden osv, og 5 dage senere hoppede de rundt og legede sammen smiley

  • #5   11. apr 2012 det lyder rigtig godt smiley tak for de gode råd alle sammen.
    håber sådan de bliver rigtigt gode venner de to misser


Kommentér på:
Ny killing flytter ind

Annonce