{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.141 visninger | Oprettet:

ny killing flytter ind hjælp {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har et problem og mangler råd

mig og min kæreste har en dejlig norsk skovkat ved navn kida, hun er 9 måneder gammel og for ca en uges tid siden besøgte vi en anden kat og kida var meget legesyg og ville rigtig gerne snakke, men den anden kat var bange for hende og begyndte at blive aggrasiv, så det valgte vi at lade vær med. men efter vi kom hjem har hun gået og miavet helt vildt og hverken mig eller min kæreste kunne få hende til at falde til ro. vi beskyttede os for at hente hende en lillesøster, og hende hentede vi så igår. men selvom killingen (niki, også en norsk skovkat) er meget legesyg og virkelig ikke kan forstå at kida ikke kommer og leger med hende, så knurrer kida af hende og hvæser hvis hun kommer for tæt på. i nat turde mig og min kæreste ikke at lade dem være sammen så vi lukkede dem inde i hvert sit værelse og så sov vi med niki. her til morgen har vi så prøvet lidt igen og det er kun blevet lidt bedre med kida, vi bruger en vandsprøjte på hende hver gang hun viser aggrasiv adfærd men jeg har ingen ide om hvad vi ellers kan gøre og om det vi gør er rigtigt. vil i ikke være søde at hjælpe mig og jeg elsker min kida SÅ meget og vil bare gerne se hende glad hilsen katrine og lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny killing flytter ind hjælp
  • #1   28. feb 2013 Hej Katrine og Lars
    Først tillykke med den nye killing.
    Min erfaring med ny kat i huset er, at lade kattene selv klare det.
    Killingen er kommet ind på Kida's territorium og det vil hun selvfølgelig fortælle ved at gå og knurre. Hvis i prøver at lade dem klare det selv (uden brug af vand) så længe der ikke ryger totter af går det som det skal.
    Hilsen Lita


Kommentér på:
ny killing flytter ind hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce