{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

hævet bagi- del 3 {{forumTopicSubject}}

Ja, så har Snuffie været til dyrlæge!
Sikken en tur, jeg var selvfølgelig forsinket på arbejde, så havde 10 minutter til at få hende i kassen, og det vil hun bare ikek! Hun hvæste og kradsede, og gemte sig overalt, men jeg fik da endelig fanget hende!!
jeg tog lille Gustav med (hendes killing), for en sikkerheds skyld. Vi måtte vente i 1½ time (!!!) ved dyrlægen, hvor det eneste vi kan høre er en hund der hylder og hylder inde bag en lukket dør! Lille Gustav klarede det rigtig flot, han lå bare og sov på mit skød, mens mor mijavede, og tissede i kassen, og virkelig var bange! Stakkels hende! Og endelig, efter 1½ time kommer vi ind, og så har hun hæmorider!
Det kan de godt få efter fødslen sagde dyrlægen! Og et kan man ikke gøre så meget ved, det forsvinder igen. Undersøgelsen var heldigvis gratis, så det var da én god ting! Nu ligger hun og sover trygt med Gustav, inde i deres hule! Sikken en dag! Er næsten først lige kommet hjem!

(det første af historien kan læses her:): http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23584



http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23584


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hævet bagi- del 3
  • #1   12. jun 2007 Hvor godt at høre at det ikke var værrer =)
    Man blev jo helt bekymret.


  • #2   13. jun 2007 Sikken en omgang (synes for øvrigt, det er for dårligt med 1½ times ventetid), men du fik forhåbentlig noget smertestillende med hjem til hende? Både, fordi der ikke er nogen grund til, at hun har ondt - for det GØR ondt, kan jeg fortælle dig - men også, fordi du kan risikere, hun bliver urenlig, da hun kan forbinde bakken med noget ubehag.

    Hvis du ikke fik noget med, så ring til dyrlægen og bed om at få indtelefoneret en recept på enten Metacam (flydende) ell. Rimadyl (piller) til dit nærmeste apotek.


  • #3   13. jun 2007 hmmm nej, det fik jeg egentlig ikke... det er da lidt dårligt, må man sige... Jeg vil prøve og ringe imorgen og få det... Jeg fik at vide jeg kunne købe noget salve på apoteket, det samme som man kan smøre på ved mennesker...

    Og ja, det var for lang tid, min svigermor var mit lift, så hun måtte også sidde og vente... Hun havde sin 10 årige søn med, han var heller ikke helt tilfreds.. Desuden var der ingen særlig god udluftning, det var bare et skod besøg!


  • #4   13. jun 2007 *Christina*
    "... Jeg fik at vide jeg kunne købe noget salve på apoteket, det samme som man kan smøre på ved mennesker..."

    GISP! Dyrlægen burde da vide, at katten omgående vil slikke det af, og resultatet ville blive, at den ville blive følelsesløs i munden, hvis den da ikke også blev forgiftet af det.

    Et rigtigt godt råd: SKIFT DYRLÆGE!



  • #5   13. jun 2007 Jeg synes også det var lidt uproffesionelt, det jeg så mens jeg ventede gjorde mig heller ikke mindre nervøs! Der er 3 eller 4 dyrlæge i klinikken, så der er nok at vælge imellem.

Kommentér på:
hævet bagi- del 3

Annonce