Dyrepension. {{forumTopicSubject}}
Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen dyrepension, hvor der vil være plads til hunde, katte, gnavere og krybdyr. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis dit dyr skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, to katte, tre slanger og en pony. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det perfekt... :o)
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Og så til hvordan jeg gerne ville have det, hvis min kat skulle passes. Der skal være tid - masser af tid til omsorg, snak og kærlighed. Masser af stimulanser, højde, legetøj. Og så selvfølgelig kvalitetsfoder.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
selvfølgeligt ville det være et kæmpe krav at alle hunde og katte du modtager skal ha deres vaccine på plads.
hvis der os skulle være plads til gnavere så ville det være et krav for min kanin at han kunne komme ind og ud som han selv har lyst til og at han os blev nusset lidt om hver dag.
men samlet for alle mine dyr skulle der pænt og rent og frisk mad og vand hver dag.
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 56 Svar: 414
Jeg sidder selv og overvejer at sende mine katte i pension nogle uger til sommer, men jeg er lidt 'nervøs' ved tanken... Godt kvalitets foder og frisk vand er også meget vigtigt for mig. Måske at man selv kan komme med det foder, man ønsker ens katte skal have... (det ved jeg ikke, om er helt normalt i forvejen..)
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 57 Svar: 260
Går selv med tanker om min ejen zoo..
Men til de krav: pasningen skal tilpasses til det enkele dyr, så den får hvad den har brug for og ikke for meget eller for lidt..
Til hunde måtte der godt være en lille "skov" hvor de kunne lege og hygge..
Løbegår til ude katte, så de ikke keder sig i deres bure
Håber du kunne bruge mine idéer...
Dyrepension.