{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Katteleg? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har to katte: En hankat som er en maine coon og en MEGET lille alm. huskat, men voksen hunkat.
De virker til at være glade for hinanden og kan sagtens ligge og putte. Men her til morgen (de leger meget om morgenen) gik det så vidt med legen at en af dem hvæste, det plejer de slet ikke at gøre, men jeg tror det er fordi hankatten oskar er ved at blive kønsmoden.
Det er bare det at hunkatten er så lillebitte i forehold til ham så det ser lidt voldsomt ud engang imellem... smiley

Skal jeg bare lade være med at blande mig og lade dem klare det selv og finde ud af hvem der bestemmer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katteleg?
  • #1   14. jun 2007 Lad dem klare det selv, så længe det ikke flyver med pels og blod;-)
    Til gengæld skal du sørge for, at begge katte er neutraliserede! - for hunkatten kan godt blive sur, hvis en ung nyligt kønsmoden hankat forsøger at parre hende... så er legen nemlig lige pludselig ikke leg mere;-)

• #2   14. jun 2007 Hvis ingen af dem er neutraliserede, så kommer der jo altså killinger. Og hvad skal der så ske med dem?

• #3   14. jun 2007 tusind tak for jeres kommentarer, lader dem klare det det selv, men holder et vågent øje med dem.
    vil gerne prøve at have et kuld killinger inden, har jeg altid gerne ville smiley

Kommentér på:
Katteleg?

Annonce