5.611 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Min kat har skæl Min kat har skæl
Min kat har skæl det ses mest når vi børster ham. Er der nogen der ved hvad vi kan gøre for at komme det til livs og hvad det kan skyldes?
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Jeg synes, at selv de fleste lødige foderprodukter har for lavt indhold af fedt, så det er jeg obs på i valg af foder.
Ellers kan man give katten EFAVET, enten som kapsler eller flydende. Det gavner både hud og pels.
Jeg har gamle katte (Maine Coon), som aldrig har været vasket. Det sørger de selv og regnen for, og både deres hud og pelse er bare så flotte.
jul 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 22
ja det kan være foderet men har du tjekket for lopper?den ene gan mine hunde og katte har haft lopper fik de skæl i deres pels
mvh anitta
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 455
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 22
I alle de år vi har haft ham har han aldrig været i bad fordi han er ræd for vandet.
Han har været alene kat i mange år nu, men er i gang med at give ham loppekur da han har haft nogle sår dyrlægen mente kunne være loppe allergi.
De tabletter i snakker om, er de i en slags pilleform eller kan man få det flydende så det kan hældes ud over foderet? for charlie er utrolig kræsen så kan ikke få ham til at spise andet end hans foder
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Ellers kan du give den flydende form i en engangssprøjte gennem kattens mundvig.
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 96
Hvis du ikke vil skifte foder, kan jeg anbefale viacutan plus, det er olie der spayes over maden, for at berige den med de essentielle fedtsyrer som katten mangler.
Min kat har skæl