Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat har skæl
  • #2   14. jun 2007 Det er ikke alene et spørgsmål om udtørring af huden udefra, men også et spørgsmål om foder.

Jeg synes, at selv de fleste lødige foderprodukter har for lavt indhold af fedt, så det er jeg obs på i valg af foder.
    Ellers kan man give katten EFAVET, enten som kapsler eller flydende. Det gavner både hud og pels.

Jeg har gamle katte (Maine Coon), som aldrig har været vasket. Det sørger de selv og regnen for, og både deres hud og pelse er bare så flotte.

• #3   14. jun 2007 hejsa
    ja det kan være foderet men har du tjekket for lopper?den ene gan mine hunde og katte har haft lopper fik de skæl i deres pels
    mvh anitta

• #4   14. jun 2007 Wood har også haft lidt skæl, men det plejer at være, når han trænger til at blive vasket. Vi vasker ham cirka en gang om måneden, og han nyder det rigtigt, når han er blevet vasket. Vi bruger fire forskellige slags shampoo og balsam. Men han får også maine coon mad, og det er rigtig godt...

• #5   14. jun 2007 Charlie får perser foder fra royal canin.
    I alle de år vi har haft ham har han aldrig været i bad fordi han er ræd for vandet.
    Han har været alene kat i mange år nu, men er i gang med at give ham loppekur da han har haft nogle sår dyrlægen mente kunne være loppe allergi.
    De tabletter i snakker om, er de i en slags pilleform eller kan man få det flydende så det kan hældes ud over foderet? for charlie er utrolig kræsen så kan ikke få ham til at spise andet end hans foder

• #6   14. jun 2007 Hvis det er EFAVET, du mener, så er det gelatinekapsler. De gøres fugtige og så ned i gabet med dem.
    Ellers kan du give den flydende form i en engangssprøjte gennem kattens mundvig.

• #7   14. jun 2007 Royal canin har for et stykke tid siden lanceret et nyt foder der hedder youngmale skin og young female skin, der er ekstra omega 3 og omega 6 fedtsyrer i som hjælper på netop problemer med skæl.
    Hvis du ikke vil skifte foder, kan jeg anbefale viacutan plus, det er olie der spayes over maden, for at berige den med de essentielle fedtsyrer som katten mangler.

Kommentér på:
Min kat har skæl

Annonce