{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen hjem. Hvilket killingefoder vil i anbefale, han har altid været vant til vådfoder der hvor han kommer fra
  • #1   6. jun 2018 Kan anbefale almindelig MAC’s vådfoder, Hermanns Menu vådfoder, Catz Finefood vådfoder, Feringa vådfoder, GranataPet vådfoder, Real Nature vådfoder, Terra Faelis vådfoder og Grau vådfoder. Bare det har rigtigt kød og så lidt kulhydrat som muligt.

    Men umiddelbart så vælg DET SAMME som den altid har fået - ellers får den højst sandsynligt dårlig mave og kan blive meget dårlig ved pludseligt foder skift.
    Når den er faldet til ro og ikke længere er “ny”/stresset, så kan du udvælge dig det ønskede foder og langsomt tilvænne katten til det smiley
    Det er slet ikke nødvendigt med “special killingefoder” hvis blot du finder et godt produkt med stor kødandel(fra rigtigt kød), medium fedt andel og lille kulhydrat andel(vegetabilske produkter)


  • #2   6. jun 2018 Her har vi altid tørfoder stående fremme og så får de vådfoder to gange om dagen. Tørfoder der bruger vi iams. Køber ofte forskellige slags men iams hairball control er altid en fast bestanddel. Den er god til at løsne alle de hår vores langhårede katte sluger, og den er god hvis en kat har lidt løs afføring.
    Af vådfoder bruger vi fx bozita, cosma, feline porta, carny, Smilla og catessy. Alt dette kan købes på zooplus.
    Du skal nok starte med at give den lille det som den er vant til, så den ikke får dårlig mave. Derefter kan du skifte roligt over til det du vil bruge.
    Tillykke med den lille ny.


  • #3   6. jun 2018 Vores killing fik Royal Canin killingefoder, så der fortsatte vi med. Kørte ham over på Maincoon killingefoder lidt efter, hvilket han får indtil posen er tømt. Han spiser selv lidt af de andres mad (Royal canin uriny). Det er også det foder han får efterfølgende.
    Mht. Vådfoder er det ikke noget vores får. Jeg tror ikke engang den lille nogensinde har smagt det.


  • #4   6. jun 2018 Hov da vores var killinger brugte vi Royal Canin kitten tørfoder, og vådfoder.

  • #5   6. jun 2018 mine som jeg har haft fra kitter, har alle være på Royal caine killing

  • #6   6. jun 2018 Jeg ville fortsætte med, at give det den er vandt til, ind til den har været ved dig mindst en månede, eller til du er helt sikker på den er faldet til.
    Jeg gik over til Orijen, før jeg fik min sidste killing, fordi det kan bruges til alle aldre, jeg havde en voksen og en halvgammel og så kom der en killing, og jeg bruger stadig Orijen som halvdelen af tørfodret, men blander flere slags kornfrit, jeg giver vådt mindst 3 gange om dagen, her i varmen får de af og til ekstra, det giver dem også lidt ekstra væske.


Kommentér på:
Velkommen hjem. Hvilket killingefoder vil i anbefale, han har altid været vant til vådfoder der hvor han kommer fra

Annonce