{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.573 visninger | Oprettet:

Ny kat ind i flok {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen.

vi får i løbet af denne uge en ny kat ind i vores flok på pt 3. ( vi har en efterlysning ude på en kat som nu pt har været væk i 1 mrd smiley uden tegn på hvor han er i 3 uger ) men han er stadig meget velkommen herhjemme hvis han blivr fundet senere hen skal siges.

nå men vi er blevet tilbudt denne ægte main coon med tavle og det hele.. som vi kan hente hjem i løbet af denne her uge.

hvordan griber vi det bedst an? vores katte er der ikke så meget bøvl med de finder sig i lidt af hvert, og har ikke noget imod andre katte. tvært imod.
men tænker lidt hvordan vi gør det bedst?

den nye kat er ½ år. kastereret ( hvilket alle vores os er ) salgsannoncen kan evt lægges ind i kommentaren.

fordi jeg spør er fordi at vi har haft dårlige oplevelser med en anden der angreb vores den store gizmo vores main coon. men den var fertil så har jo os noget at sku ha sagt. men den angreb ham flere gange. og det endte med hun tog ham med hjem igen, men selv her slikkede vores katte bar på den kat der kom ind. så de er totalt ligeglade smiley .
så nu vil jeg gerne være forberedt på hvad er bedst? har ellers aldrig haft problemer med at sammenføre katte..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat ind i flok
  • #1   5. aug 2013 Da jeg skulle sammenføre mine to katte, satte jeg transport buret inde midt i stuen og åbnede det, og lod dem klar resten selv. Der blev knurret, hvæset og daske ud efter hinanden.. Men jeg lod hver med at blande mig.

    Det er sådan jeg ville gøre det, lade dem klar det hele selv, og ikke skille dem ad over natten eller lign, for så starter du forfra dagen efter. Du skal kun blande dig hvis der ryger totter og blod over alt hvis du forstår.. smiley

    Men derudover ville jeg lade dem klar det selv, det kan tage lang tid, og muligvis vil de aldrig blive perlevenner, men acceptere at hinanden er der. Men du kan også risikere at det går stærkt. smiley


  • #2   5. aug 2013 ok... men har det ik en stor del og sige at de alle er kastereret?

  • #3   5. aug 2013 se lige vidunderet (link fjernet)


  • #4   5. aug 2013 Det gør det muligvis nemmere. smiley Nu var det kun vores den ene der var neutraliseret da vi fik den anden hjem, men han var ikke kønsmoden endnu. Så han blev fixet inden det skete. smiley

    Men du skal bare være forberedt på at der blive nogle kampe i starten, for der skal vises hvem det er der bestemmer. Men det tager sin tid. smiley

    Jo han er da en flot mis.


  • #5   5. aug 2013 ja ved jeg, har sammenført de andre, men det er som sagt gået som en drøm. det er kun pga den tidligere som sprang på gizmo at jeg lige vil være forberedt.

  • #6   5. aug 2013 Det er du nød til at tage som det kommer, da det er svært at sige hvordan nogen af dem vil reagere for mig, da jeg ikke kender dem. smiley

  • #7   5. aug 2013 nej det er rigtigt nok.. det var os bar hvordan jeg ku gøre det bedst muligt. tror ik der blir problemer med dem vi har nu, de tænker bar ny legekammerat


  • #8   5. aug 2013 Men jeg ville gøre det på den måde jeg har beskrevet også tage den derfra. smiley

  • #9   6. aug 2013 Når vi har fået ny kat har vi gjort det samme som som Sanne. Vi sætter transportkassen i stuen og lader de andre snuse og så åbner vi kassen. Derfra klare kattene det selv.

Kommentér på:
Ny kat ind i flok

Annonce