{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Voliere {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg står og skal have udregnet materialer til mit voliere.
Så kom jeg til at tænke på, om andre katte kan gøre mine katte syge hvis jeg kun har volierenet hele vejen rundt? (tænkte på at lave en plade i ca. 1m op fra jorden så de ikke kan få kontakt eller er det unødvendigt?)
Og skal jeg til at vaccinere dem som udekatte?

Håber I kan gøre mig klogere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voliere
  • #1   10. jun 2018 jeg har et album med billeder af min løbegård
    jeg har volierenet på, og i bunden er der træhegn. men det er mest fordi det faktisk var en terasse da vi flyttede ind.
    jeg har så en låge i, og her er der net hele vejen ned. så endelig kan fremmende katte godt kigge ind. men nu har vi snart boet her i 5 år, og da har der kun været en kat som har kigget ind.
    de andre steder hvor jeg har boet, har der kun været volierenet hele vejen. Og hellere ikke her har det været et problem.

    det med at vaccinere er op til dig. for jo endelig kan katten blive smittet igennem nettet. men tror ikke at det er her som er den største risiko. men det skal være op til dig.
    der er både for og imod...


  • Rene D
    Rene D Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 2 Svar: 7
    #2   22. jun 2022 Eftersom vi mennesker kan bringe smitte med hjem, bør alle katte vaccineres uanset om de er indekatte eller udekatte siger dyrlæger - Kan ikke huske hvor jeg har læst det...

    René


Kommentér på:
Voliere

Annonce