{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

DIVA & JAGUARS KILLINGER :o) {{forumTopicSubject}}

Hejsa =o)

Så er det vist tid til en lille update - lææænge siden!
Men har valgt hellere at tildele mine dejlige killinger en masse opmærksomhed smiley

Killingerne har det alle helt fantastisk - de er super skønne, yderst opsøgende, nysgerrige og legesyge.
Kælne, frække og charmerende!
Uha, hvor er det skønt at have killinger, jeg nyder at følge deres udvikling dag for dag og går meget op i, at motivere dem og lade dem prøve en masse, mens de er i trygge omgivelser.
- Netop for at styrke deres psyker, tilvænningsevne osv.
Hele kattefamilien holder flot sammen, viser stor glæde for hinanden og ja - jeg tror jeg ville kalde det den perfekte lille missefamilie, hvor mor og far deltager ligeværdigt!! :o)
Jaguar har været en fantastisk far, har han - virkelig hoppet lige ind i faderrollen. Diva er utrolig blid og viser stort overskud - jeg er sikker på det kun kan blive killinger med eminente temperamenter - og det oplever jeg allerede!!

Siden sidst, har jeg fundet nogle utrolige gode hjem til dem alle. Jeg har haft mange henvendelser, men har tilmed været utrolig kritisk. Kun det bedste er godt nok til mine mislinger og kemien skal med sikkerhed følge med - gensidigt!!
Jeg er glad for, at have hjertet med i de nye hjem killingerne skal flytte til - det kunne ikke være bedre og jeg glæder mig over, at alle vil lade mig følge godt med og viser stor interesse for de kære.

I fredags var vi til dyrlæge, for at få første vaccine. Killingerne var her 11 uger og nogle dage.
De fik sååå meget ros og ja - det var ligefør jeg ikke fik dem med hjem, hihi.

De udvikler sig til UG, viste stort overskud og utrolig godt temperament og er virkelig FLOTTE!!
Vægten bekræfter også den positive udvikling:
Rhea (pigen): 1408
Titan (frækkerten): 1600
Triton (pelsklumpen): 1666
Callisto (smukkerten og bassen): 1882
( Vel at mærke, i 11. leve uge! ).

Diva, som jeg har kæmpet i 2½ år med at øge vægten, har fundet så meget ro i sig selv, at i stedet for at være medtaget af killingefødsel, opdragelse osv. og til trods for, at hun har været yderst uegoistisk og ladet killingerne komme først - formået at tage 1 kg. på i forhold til før hun blev drægtig. Faktisk vejer hun nu kun 300 g mindre, end 3 dage før fødslen; 4750 HI HI :o)
Super lækkert - og det varmer mit hjerte.
Hun har det så godt, er hengiven, kærlig og har det SÅ godt. Så nu passer vægten til hendes størrelse og det er flot, som fertil.

ALT I ALT - det går FANTASTISK - jeg elsker at have killingefræs, miv, slikken, legen og sjove syn omkring mig.
Største problem er, at jeg kommer til at savne dem AAAALT for meget - dog hjælper det mig, at de flytter til de bedste hjem.
Har lige lagt lidt opdaterede billeder ind, til de nysgerrige.

Stor hilsen her på denne fine solskinsdag ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DIVA & JAGUARS KILLINGER :o)
  • #1   19. jun 2007 Sødeste Lykke.
    Det er så dejligt at det hele bare er forløbet så perfekt med alle mislingerne som det er.
    De flotte "små" som efterhånden er blevet stooore, og DIVA som virkeligt har taget så flot og fint på efter at have fået de små. Sikke dog en prinsesse hun er og jeg kan godt forstå at du er stolt af din lille guldklump!
    Synes hun bærer sig selv meget flottere nu og hele hendes fremtoning er bare... super! Den ekstra vægt sidder meget flot på hende, og passer godt til hendes størrelse. - Og 4750 for en voksen FERTIL hunkat.. Det er jo helt vanvittigt. hihi. SÅ flot.

    Og jaaa... Er det nu jeg skal komme med min egen nyhed eller?? Naaarj... Tror søreme at jeg opretter min egen tråd. ;0)

    Og såååå flotte og kære billeder. Uuuh de er kramagtige og næsten lige til at spise. :0)


  • #3   19. jun 2007 Det lyder da som om at hele den lille familie ikke kunne have det bedre smiley

    Og ja, tror gerne at der hårdeste er at skulle sige farvel tild e små, selv om man godt ved de får det fantastisk i deres nye hjem.. Puha..

    Smutter da lige ind og lurer billede.. Der kan jo umuligt være nogle dårlige.. smiley


Kommentér på:
DIVA & JAGUARS KILLINGER :o)

Annonce