{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Diva & Jaguars killinger
  • #1   10. apr 2007 Ej de er da bare for lækre.. kan godt forstå i er glade for dem.. :o) Rigtig kønne mislinger.. smiley Held og lykke med dem, lyder godt at de vokser som de skal.. glæder mig til at se en masse billeder af dem.. ;o)

  • #2   10. apr 2007 Tillykke med de små lækre troldeunger ;o)
    De er så smukke..
    Var det ikke også på tide at få dem oprettet *SS*


  • #3   10. apr 2007 Nåååå Lykke *fniis* Det var da også på tide ;-)))

    Bød dem alle velkommen og har givet dem en høj - hver og en ;-))

    De er sq dejlige er de ;-))


  • #4   10. apr 2007 Ti Hi endelig ville du dele dine dejlig små misser med os andre, som du allerede ved syntes jeg jo at de er over skønne, mange kys og kram sendes til jer
    -Betina


  • #5   10. apr 2007 tillykke smiley De ser dejlige ud... smed lige en høj til dem alle

  • #6   10. apr 2007 De er bare skønne. Jeg ville ønske det var mig der skulle ejer din hun killing, hun er godt nok lækker. Men der er desværre blevet sagt nej og det er jo nok i sidste ende godt nok. Tillykke med dem og dejligt de er komme ind.

  • #7   10. apr 2007 Dahm, nogle lækre mislinger..............Hvor er de bare alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt osv. for cute.. ;o)
    Er helt vild med Callistro, og sikken nogle lækre navne... De ser bare så bløde ud så man har lyst til at kramme dem...

    Og hvor er Diva vidunderlig smuk. Hun har et så specielt ansigt og snude.. Hun er virkelig smuk.. Så ikke kun én stolt moder, men menneskemor må også være pavestolt... ;o)


  • #8   10. apr 2007 Er det Jaguar der er faderen ??? Kan ikke lige se det .. ;o)

  • #9   10. apr 2007 Tak for alle jeres dejlige hilsener - hvor er I søde.

    De er også bare fantastisk dejlige og jeg glæder mig til at følge dem - de er jo ikke lige de alle lækreste endnu, men det hjælper smiley

    Bettina: Tak smiley
    Ang. navnene, så er de opkaldt efter solsystemet, da Diva (deres mor) jo hedder Lindskjalv's Sol til stamnavn - og det er Diva's første kuld: Sol-kuldet smiley
    Ydermere er Jaguar (faderen) fra opdrættet Europa, som også er et navn fra solsystemet - derfor synes jeg det passede perfekt til deres første kuld sammen.
    De er nogle små solstråler alle 4, er de smiley

    Endnu engang - TAK! Det varmer om hjertet smiley


  • #10   11. apr 2007 Dejligt at se noget mere af dem Lykke.. smiley og endnu engang et kæmpe tillykke med de små lækre sølvtrolde.. Mums.. smiley

  • #11   11. apr 2007 De er bare så skønne alle sammen. Og utrolig nuttede.

    De skal nok blive nogle rigtig flotte mislinger. De kan jo ikke blive andet med de forældre de har...smiler.
    Jeg er vild med deres flotte sølv farver....

    Et stort tillykke både til dig....Lykke og til de stolte forældre...smiler.
    Held og lykke med dem...


Kommentér på:
Diva & Jaguars killinger

Annonce