{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Tisser på gulvet {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt der har været en del tråde omkring dette enme, men vil gerne selv lige høre lidt nærmere omkring problemet ..

Min hunkat på 1½ år har det sidste stykke tid tisset på gulvet, og især hvis der står åbne kasser på gulvet.. Hun fik en urinvejsinfektion, og er blevet behandlet for det, og jeg troede så det ville stoppe.. og det gjorde det også i en uges tid, men hun begyndte igen ..

De er to katte og har to kattebakker, der blir skiftet reglmæssigt. De er begge 100% indekatte ..

Jeg har så hørt at en sterilisation kan løse problemet, men hvor sikkert er det ?
JEg har også læst at dyrelægen har noget man kan give katten for at gøre det mindre urenlig, er der nogen der har erfaring med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser på gulvet
  • #1   21. jun 2007 Ja det er i hvert fald en mulighed, altså sidste blødte hun når hun tissede det gør hun ikke mere, og hun kommer også af med alt urinen, er jeg ret sikker på, det er ikk kun små klatter hun tisser ..

Men den bedste løsning er nok at ringe og høre dyrelægen ad ..

• #2   22. jun 2007 Bonnie tissede også på gulvet da hun var mindre. Der gik lang tid inden vi fandt en løsning. Det vi kom frem til var at hun gjorde det i protest, fordi vores lejlighed ikke var så stor og vi nogle gange lukkede døre, så hun jo faktisk havde mindre plads. Så vi måtte holde døre åbne.
    Det hjalp så også at vi flyttede til noget større.
    Men vi overvejede også at købe det der duft halløj... sådan noget man satte i stikkontakten og så skulle katten kunne lugte noget der skulle virke beroligende, da tisseriet også kunne skyldes stres.
    Som sagt købte vi det dog ikke, men måske er det løsningen for dig. Det kunne købes hos dyrelægen.

Kommentér på:
Tisser på gulvet

Annonce