713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kat tisser i dynen Kat tisser i dynen

Hej, jeg har et spørgsmål, vi har 4 hunkatte, og den ene er en ny lille killing,

Der er en af dem, der bare gerne vil tisse i vores dyne, men ikke i andres, men hvorfor gør hun det? der er som sagt to af dem, som er vores, kan det være jalosi ? hvis det er en af dem?

Kan nogle hjælpe mig? Tak på forhånd

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat tisser i dynen
  • #1   22. jun 2007 Det tror jeg ikk helt, for den ældste er på p-piller, og de to andre er tre måneder, og den lille er knap 9 uger,

• #2   22. jun 2007 Hej !

Den der tisser i jeres dyne , føler sig utilfreds evt med den lille ny killing . Hun gør det i trods over for jer , for hun føler ikke hun får den samme opmærksomhed mere elller også kan det evt være fordi i har fået ny seng/flyttet den og det er hun utilfreds med .
    Der kan være mange årsager , men det er helt klart "dens" måde at protesterer over noget på .
    Hvis det er den lille , kan det være fordi den er taget for tidligt fra sin mor .

I skal vaske jeres sengetøj og komme rodalon i , istedet for skyllemiddel , det neutraliserer tis lugten , så katten ikke kan lugte at den må tisse der og vask så kattebakken med ajax eller klorin , som tiltrækker katten .

Håber i får løst problemet !

Knus Heidi

• #3   22. jun 2007 Okay,
    men desværre tror min mor det er, vores ældste kat , " Mærkeligt" det lugter temmeligt kraftigt?,

Men kan det være fordi hun er jaloux? .. eller hvad? vi har vasket dynen i rodalon, men kunne os være, vi skulle vaske sengetøjet i det?..

Kommentér på:
Kat tisser i dynen

Annonce