713 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar

14. apr 2006 Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 117
Kat tisser i dynen Kat tisser i dynen
Hej, jeg har et spørgsmål, vi har 4 hunkatte, og den ene er en ny lille killing,
Der er en af dem, der bare gerne vil tisse i vores dyne, men ikke i andres, men hvorfor gør hun det? der er som sagt to af dem, som er vores, kan det være jalosi ? hvis det er en af dem?
Kan nogle hjælpe mig? Tak på forhånd
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 117
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Den der tisser i jeres dyne , føler sig utilfreds evt med den lille ny killing . Hun gør det i trods over for jer , for hun føler ikke hun får den samme opmærksomhed mere elller også kan det evt være fordi i har fået ny seng/flyttet den og det er hun utilfreds med .
Der kan være mange årsager , men det er helt klart "dens" måde at protesterer over noget på .
Hvis det er den lille , kan det være fordi den er taget for tidligt fra sin mor .
I skal vaske jeres sengetøj og komme rodalon i , istedet for skyllemiddel , det neutraliserer tis lugten , så katten ikke kan lugte at den må tisse der og vask så kattebakken med ajax eller klorin , som tiltrækker katten .
Håber i får løst problemet !
Knus Heidi
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 117
men desværre tror min mor det er, vores ældste kat , " Mærkeligt" det lugter temmeligt kraftigt?,
Men kan det være fordi hun er jaloux? .. eller hvad? vi har vasket dynen i rodalon, men kunne os være, vi skulle vaske sengetøjet i det?..
Kat tisser i dynen