{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår får min kat killinger
  • #1   26. jun 2007 Tak.. Det er bare fordi det er første gang jeg har en kat der skal ha killinger så glæder mig helt vildt...KAn slet ikk vente..

  • #2   26. jun 2007 Ja det håber jeg også.. Hvor lang tid varer så´n en fødsel ca ? Og er det 8 uger de skal være før de å forlade hjemmet ??

  • #3   26. jun 2007 ved du ikke hvornår den er parret??

  • #4   26. jun 2007 Sanne < Nej desværre...

  • #5   26. jun 2007 Linda N - de SKAL være minimum 12 uger før de forlader hjemmet. Forlader de hjemmet før, risikere de nye ejere at få katte med adfærdsproblemer - og desuden lærer de små missere altså en hel del i de sidste 4 uger fra 8 til 12 uger. Jeg har selv en kat der kun var 8 uger da jeg fik hende. Jeg vidste ikke bedre, men hold da op hvor har jeg lært af det.

  • #6   26. jun 2007 Tanja>> TAk skal du ha.. Troede så´n set bare de skulle være 8 uger.. Er der noget man så´n ellers skal vide..? Har jo ikk prøvet det før ??

  • #7   26. jun 2007 Det har også været den almindelige opfattelse længe, men nu er der heldigvis regler for det, inden for opdrætter kredse. Og jo flere man informere om det, jo bedre bliver det også uden for opdrætterverdenen smiley
    De skal jo helst vaccineres ved 12 ugers alderen, og igen 4-6 uger efter. Og ormekur skal de også gerne have.
    Hmm..andet du skal vide..Nu har jeg ikke selv haft killinger, så jeg er nok ikke den bedste kilde til information, men ved da de grundlæggende ting smiley


  • #8   26. jun 2007 Tanja>> 1000 tak skal du ha.. Jeg vil sige det videre til mine forældre, da det er dem der har min kat nu fordi jeg er flyttet i lejlighed og ville ikk ta hende med da hun er vant til at være ude.. Men skal da ha en a killingerne..

  • #9   26. jun 2007 Glemte lige at tilføje at de efterfølgende skal vaccineres 1 gang årligt.

  • #10   26. jun 2007 Lundkvist.. Mange tak..

  • #11   27. jun 2007 Tror vi kunne mærke milles killinger knap 4 uger før hun fødte. omkring to uger før begyndte de at bevæge sig rigtig meget. Den er drægtig ca 64 dage. :o)

Kommentér på:
Hvornår får min kat killinger

Annonce