777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dårlige billeder... Dårlige billeder...

.. vi begynder at se flere og flere katte med meget utydelige billeder og eller heller ikke mange af dem (altså billederne) velkomner i dem eller hvad? for jeg afviser kan ikke se hvad vi skal med en bunke utydelige billeder...

PS: de der ejere med utydelige billeder er osse hævnrige. den kat der hedder Elvis har jeg givet 3 pga billederne er meget utydelige ( har endda skrevet det som en kommentar ) dagen efter finder jeg et 2 tal til Mulle fra denne ejer ! det ser jeg som hævn !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlige billeder...
  • #1   26. mar 2005 oki jeg ser på billederne derr, skal være 2-3 gode billeder og så skal der stå noget om katten, og jeg sys da et 3 tal er fint, hvis der ikk er nogle gode billeder og noget tekst. for så kan man jo næsten ikk bedømme katten. men hvis man ikk lige giver deres kat 7, er der nogle der bliver vildt sure og giver ens kat 1 eller 2 eller noget i den stil..

knuss

• #2   26. mar 2005 Hun har også kun givet min Manse 2 det er den laveste karakter han overhovedet har fået, kan ikke forstå hvorfor?
    Men nu er han i en udfordring mod hendes, håber han vinder, når nu hun syntes han er grim eller middellav.

• #3   26. mar 2005 Jeg afviser med dårlige billeder.. Det er der andre der ikke gør;(

• #4   26. mar 2005 *GG* kan nu se at hun også har været inde og give Olfert karakter han har hun givet 1 ( altså lav) *GG*

• #5   26. mar 2005 Ja cecilie det kunne være jeg skulle gøre det, syntes nu det er underligt med hendes karaktergivning især fordi hun har så dårlige billeder selv.

• #6   26. mar 2005 hun har faktisk give alle min katte 1 *GG*

• #7   26. mar 2005 Ja og hun får 7ere? Undskyld men jeg fatter jer ikke.. I blir jo så sure og kede af det når der kommer en med dårlig stemning.. HVORFOR HELVED BYDER I SÅ VELKOMMEN???

Undskyld sproget, jeg fatter det ikke. Vær dog lidt strikse

Betina ser at du har givet hende 1:)

• #8   26. mar 2005 Ja mente ikk hendes foto's var gode derfor kan jeg ikk gi hende mere, katten er jo sød nok men grundlaget for at gi 7 er bare ikk godt nok. Men fatter stadig ikk at hun giver mine 1 *GG*

• #9   26. mar 2005 afviser også alle med dårlige billeder... det her er et sted hvor man viser sine dyr frem og så skal billederne være en god kvallitet... Eller er det bare mig der er forkert på den???

• #10   26. mar 2005 Afviser også folk med dårlige billeder. Det er jo et galleri, og derfor mener jeg også at billederne skal være af rimlig kvalitet. Desuden er det også svært at bedømme katten, hvis billederne er sløret osv.

Kommentér på:
Dårlige billeder...

Annonce