{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Dårlige vaner? (har jeres katte det os) {{forumTopicSubject}}

Mine katte har allerede fået lært sig en del dårlige vaner, mens de har været her. Føler nogle gange de styrer lejligheden. Er lidt nysgerrige over, hvad jeres kattes dårlige vaner er.
Kahlua:
Vækker mig 2 gange om natten for at få mad
Kradser på døre, hvis de er lukkede
Hvis jeg er for langssom med maden, kan hun finde på at hoppe op og hænge med klørene i mit ben eller balle (av)
Prøver at komme med ud (min helt egen skyld,da jeg skulle lære hende at gå i sele udenfor inden en ferie.)

Chanell. har ikke været her så lang tid og er ikke helt så fræk. men hun kan ikke finde ud af hun ikke må gå på bordene.
Kaster altid op i sengen,hvis jeg ikke når at få hende smidt ned (håber kattemalt kommer til at hjælpe, da jeg er træt af at vaske sengetøj konstant)

Nå hvad med jeres?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlige vaner? (har jeres katte det os)
  • #1   27. jun 2007 Vores har også store problemer med at forstå, at køkkenbordet ikk er for katte. Især hvis man står og skærer kylling.
    De drikker helst vand direkte fra hanen og vælter alt i vinduerne når de fanger fluer smiley

• #2   27. jun 2007 Carlo:

- Han er ved at smadre dvd - maskinen (der hvor skiven sidder i) nårvi skal skifte film.
    - Han miaver konstant når han er kommet ind udefra og stopper ikke før man har snakket med ham
    - Tigger om mad - hvis man har noget han lide på tallerkenen (dog bliver han på gulvet)

Walther:

- Han SNORKER
    - Hvis han lægger sig i sengen sammen med os (må godt) har han tendens til at lægge sig oven på benene eller ens numse IRRITERENDE
    - Når man står i køkkenet og er ved at lave mad (når han tror han skal have mad) stanger han ens ben -AV
    -

• #3   27. jun 2007 Mine katte:

drikker vand af akvariet og bestemt ikke af deres skål, nej føj.

tikker helt vildt når jeg laver mad, men nede på gulvet, bortset fra dreamer, han skal helst op i skålen med mad for at vise han er der.

sidder i blomser dimserne der hænger uden for vinduet, og for tæller hele morgene fra kl 04.00 at nu vil de gerne ind og have mad. de nærmest trommer på vinduet.

dreamer skal helst tisse i mine blomster bede så der er jord over alt bagefter uden for.

tager mad fra ens talerken når man kigger væk.
    de sidder under bordet og rejser sig op og føler sig frem med poten, og snup så er ens pålæg væk.

men da jeg elsker mine katte utrolig højt smiler jeg bare af alle de uartigheder de laver, syntes det er fedt at se hvor forskellig deres personlighed er.

• #5   27. jun 2007 dårlige vaner:
    Han smider sig midt på gulvet...
    Han føler sig truffet hver gang vi åbner køleskabet...

En god vane er:
    Han putter tit om morgenen - han ligger på min brystkasse og så skal han nusses.... smiley

• #6   27. jun 2007 oskar: kradser i tapet eller sofa alt efter hvad man sidder tættest på, når han vil fortælle mig at han gerne vil ud eller have vand af vandhanen.
    hiver mig i håret når han mener jeg skal vækkes.

sheba: spiller fodbold med tørfoderet, så størstedelen af det ligger under komfuret.... og komfuret skal hives ud for at feje det op.. grrr.
    kaster hårboller op på min badeværelsesmåtte. alrig på gulvetså det bare kan tørres væk.
    lurer når jeg er i bad GG

• #7   27. jun 2007 Paulus' dårlige vaner:

- Kradser i gulvtæppet.
    - Bruger mine ben som kradsetræ, men kun når jeg står ude i køkkenet og vasker op.
    - Kaster hårboller op - og kun på tæpper, aldrig på fliserne.
    - Bider i min Ikea gulvlampe..
    - Snorker konstant (man er vel perser)
    - Kan finde på at springe op i hovedet af mig når jeg sover. Det er han heldigvis holdt op med, for nøj hvor blev jeg gal!
    - Bruger laaang tid på at stå og skrabe på væggen af kattebakken, selvom jeg har prøvet at forklare ham at det ikke er der der er grus..

• #8   27. jun 2007 Dårlige vaner...hmmm

- Chili skal helst sidde klistret op af mig hele tiden (hun er blevet alene kat for 3 uger siden)
    - Hun går helt i selvsving hvis jeg spiser noget med karry - hun vil have det...
    - Da hun var lille nåede hun at smadre 5 stk printere (derfor er der nu den "fineste" brune papkasse henover, når den ikke bruges)
    - Om morgenen når jeg står op, løber hun gerne zigzag mellem mine ben - hvilket min morgenmotorik overhovedet ikke er til....
    - Ved ikke om det er dårlig vane; men hun vil gerne børstes 3-4 gange om dagen...går selv hen og kradser på kassen med karte osv i når det er tiden...
    - Hun savler helt vildt når hun bliver kælet med eller børstet
    - Hun ælter med alle kløerne ude når hun ligger hos mig og sover
    - og så kan hun stadig godt finde på at omplante mine planter:-D

Synes ikke det er vaner jeg ikke kan holde ud...men blot lidt kreativitet hos min kat:-D

• #9   27. jun 2007 Jeg har en dårlig vane mere på Mikkel: Når jeg har været i bad, skal han altid ud i brusekabinen og blive våd, hvorefter han kommer i tanke om han skal tisse... så går han ind i bakken - men åh nej, gruset sidder jo fast på poterne og den "dumme" kat er ved at gå i panik (lyder sådan inde i bakken, sådan som han ryster poterne), og når han kommer ud ryster han lige poterne og vi har grus over alt smiley

• #10   27. jun 2007 ja er også kommet i tanke om mange flere ting efter at have læst jeres indlæg.. men sådan er katte vel bare..
    Men ville nu ikke bytte dem for verdens mest velopdragede kat, hvis sådan en findes smiley

• #11   27. jun 2007 Trine: det ville jo også være lidt kedelidt hvis katte aldrig lavede nogen underlige ting smiley

• #12   27. jun 2007 Altså jeg må indrømme at det er skønt med noget aktivitet herhjemme smiley Kan godt grine af dem, selvom de laver ting jeg ikke vil have - UF hvor jeg dog elsker dem.... smiley

• #14   27. jun 2007 Hmm.. Kaster meget op lige for tiden. Men det kan jo ikke kaldes en dårlig vane, det er bare trælst når det går ud over andet end gulvet.
    Hmm, nej.. De har faktisk ikke andre. Jo, havde på et tidspunkt dug på mit spisebord, da blev det af en eller anden grund Mea's yndlingsplads. Selvom hun Godt ved hun ikke må. Kunne man også se på hende når jeg fik øje på hende der oppe. Hehe.

• #15   28. jun 2007 Aeh, nej. Mea har faktisk en. Hun kradser nogen gange på badeværelses døren hvis jeg har lukket den for hende. May piver bare uden for, hehe

• #16   28. jun 2007 kahlua har også en anden rigtig irriterende vane forresten ...hun splitter papir og aviser ad i 100 stumper.. har lige været henne og samle op efter nattens aktiviteter.

• #17   30. jun 2007 Det med at kradse på døren...
    Kold tyrker !! Ignorer det i et par dage ( selvom at det er meget belastende ) og så fatter de det til sidst.. Gjorde mine i hvert fald..
    Og det med at vække om natten, det er samme princip.. Det er jo for luksusagtigt.. De kan sagtens holde sig..

Mine har ikke specielt mange dårlige vaner, men kunne sagtens ha' haft det.. Jeg er meget konsekvens over for dem. Gider ikke deres pjat smiley
    Og hvis de nogensinde satte kløerne i mig ville de få sig et fur henover gulvet ( ikke slå, bare 'feje' afsted hurtigt)

Men en ting har min kæreste sagt..
    Min hunkat hopper op på sofabordet når hun ikke tror der er nogen.. Lille møgmis smiley

• #18   1. jul 2007 Sjovt emne:o)
    Bufas' mest irriterende vane er, at han kradser i tapet og i en gammel stol jeg har arvet!
    Han vækker os tidligt om morgenen ved at kradse på tapetet, hvilket han absolut ik må, og han ved det godt! Men sån får han os op!
    Han er fantastisk god til at stjæle mad fra os, med sine enorme poter. -Fx den anden dag da vi havde gæster, stod der muffins på køkkenbordet vi skulle ha' senere, men da jeg ville ud og hente dem, havde han taget allesammen ned fra bordet, og lagt dem ud i hans vandskål! Så ingen kager til gæsterne!

Kommentér på:
Dårlige vaner? (har jeres katte det os)

Annonce