{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

hun har smerter {{forumTopicSubject}}

ja freya fik killinger i søndags, den første gik det helt galt med, hun fik foster posen halvt ud, bed hun i den så vandet kom ud men killingen smuttede ind igen, hun fødte den så med bagbene først, jeg måtte hjælpe hende og hun skreg helt forfærdeligt, hun fik to killinge efter helt normalt men med mange smerter.
hendes anus virker nu helt slapt og hun drypper med lort hele tiden men skider på bakken flere gange dagligt, men bagefter hun har skidt klager hun over smerter, hun har også fået hemorider, kan det være grund til smerterne efter toilet besøg, jeg har snakket med dyrlægen og han siger jeg skal give hende et par dage til at se om det bliver bedre.
men før i dag syntes jeg hun begyndte at lugte at betændelse eller råddendkab, hun klager utrolig meget nå killingerne drikker mælk ved de bagerste brystvorter, syntes der kom noget gult ud bag fra med nåede ikke at se det ordenligt før hun havde slikket sig, så så ikke hvad hul det kom fra. dyrlægen holder stadig på jeg skal give det et par dage, han siger det måske er hendes ringmuskel der er sprunget, men hvorfor lugter hun så, kan der være sket skade inden i, er der andre der har været udsat for det samme.
køre til dyrlægen i morgen og henter pencelin lige maget hvad han siger, hvis der er betændelse skal det jo behandles. hgjælp hjælp hvad kan der være sket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun har smerter
Kommentér på:
hun har smerter

Annonce