{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olivers Petfood
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #1   6. jul 2018 Hvis kattene har anlæg til urinsyresten, og det mener jeg de fleste kastretede hankatte har,hvis man kun fodrer med tørfoder.
    så vil jeg sige,at det vigtigste er også at give dem vådfoder hver dag.
    det er ikke altid,at katte drikker nok væske selv,hvis man kun fodrer med tørfoder.
    består tørfoderet af ekstra højt kødindhold,er det ekstra vigtigt at give godt med vådfoder ved siden af,for netop at undgå urinsyresten.


  • #2   6. jul 2018 Jeg har aldrig fodret med Olivers, men fik en gang en prøvepose som jeg åbnede oggav mine katte om godbidder, jeg kommer aldrig til at fodre med Olivers, det stinker, virkelig stinker, stort set alt kattefoder lugter ikke særligt godt, men Olivers er ekstremt, kattene syntes om om det, men det var ikke pjattede med det, de spiste det men der er godbidder de er langt mere vilde med.

    Jeg vil sige hvis du har katte der har tendens til at få urinvejslidelser så vil jeg klart anbefale Virbac, de kan et og andet. Jeg har selv en hunkat som fra hun var 3år og til hun var 8 år fik blærebetændelse med efterfølgende krystaller 1-2 gange om året, i stil jeg blev anbefalet Virbac urology, efter jeg gik over på det for 3½ år siden så har hun overhovedet ikke haft urinvejsinfektion, det fungere bare.


  • #3   6. jul 2018 Det er også virbac til neutraliseret vi giver vores katte

Kommentér på:
Olivers Petfood

Annonce