1.219 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Olivers petfood Olivers petfood

Hej alle.

Jeg serverer Olivers petfood til mine 4 katte og de er vilde med det. Jeg kan virkelig mærke en forskel fra det gamle de fik og til det Olivers. Mange har før skrevet herinde om der er nogle som har nogen erfaringer med Olivers, og det har jeg. Jeg vil gerne dele ud om mine og jeg syntes det er et smadder godt produkt. De spiser ikke nær så meget som før, fordi de netop bliver mætte af det. Deres pels er også blevet blankere og tro det eller ej, så syntes jeg faktisk de har fået en bedre ånde. Jeg kunne blive ved i uendelighed. På deres hjemmeside har man mulighed for, at bestille prøvepakker så man kan se om ens katte eller hunde kan lide det før man bestiller 5 kg eller mere. Fuldstændig fantastisk må jeg sige.

Jeg kan stærkt anbefale Olivers petfood. Også til hunde. Min veninde køber hun Olivers til hendes 2 hunde og hun har også hun smadder gode erfaringer med dette.

Blot en opfordring til folk som måske ikke lige har råd til Hills og Royal Canin mv.

Hjemmesiden hedder: www.olivers.dk

Venligst Camilla + Fine, Cæsar, Lille Mis og Store Mis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers petfood
  • #1   12. apr 2006 Vi fik en prøvepose med hjem fra en udstilling engang. Men vores problem er at stykkerne er alt for små. Vores tre katte sluger maden i stedet for at tygge det, og det duer jo ikke. De kunne ellers godt lide det.

• #2   12. apr 2006 Naturligvis. Jeg har brugt både Hills, Royal Canin, Whiskas og Pussi. Jeg gik over til det billigere fordi jeg ikke havde råd til at købe Hills og Royal Canin til mine katte længere. Jeg har erfaret, at Olivers er på lige fod med Royal Canin og Hills, da jeg netop har brugt disse mærker førhen kan jeg også nemt se foreskellen. Ikke at der er den store forskel Royal Canin og Hills kontra Olivers, men det er prisen som spiller ind. Derfor kan jeg af erfaring sige, at Olivers er et godt alternativ til folk som jeg, som ikke har råd til Royal Canin og Hills.

• #3   12. apr 2006 Jeg er også skiftet over til Olivers, eller mine dyr er, ;o)
    Og sjovt nok har jeg og kæresten lige for et par dage siden snakket om hvilken stor forbedring der er sket med dyrene (6 dobermann og 9 katte 9 killinger) de skal ikke have særligt meget i forhold til Royal Canin, Hill's eller Eucanuba, og pelsmæssigt, wooow mine katte stråler, mine hunde har en enormt lækker glans i pelsen og de alle har ingen problemer haft med maven eller afføring, så det kan klart anbefales. *SMILER STORT*

Hilsen Kristine G

• #4   12. apr 2006 Vi ville da også gå over til der med det samme, hvis de gad lave det i en ordentlig størrelse. Hmmm kunne være man skulle smide en mail til dem.

• #5   12. apr 2006 Jeg har lige sendt en mail, med udelukkende ros til deres meget gode produkter, deres kattegrus er også helt ok.

• #6   13. apr 2006 Jeg skal lige høre mht. forsendelse..... der står godt nok at der bliver pålagt et gebyr på 60 kr, gælder det også ved den gratise prøvepakke???..... Skal man betale fragt eller er den også gratis, eller ?????

• #7   13. apr 2006 nej det koster ikke noget at få prøve poser.

• #8   14. apr 2006 heller ikke hvis man får bedt det sendt over dankort... Hvis man sender sit konto nr og sådan ??????????

• #9   14. apr 2006 Du skal bare skrive at du bataler via faktura. Så får du dem gratis. Det står også hele tiden kr. 0,00,- i din indkøbspose når du forsøger at bestille disse prøveposer.

• #10   15. apr 2006 Ok. Det prøver jeg så Camilla H

Kommentér på:
Olivers petfood

Annonce