23. jan 2006 Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 30
Så fik Tille fred:'O( {{forumTopicSubject}}
Ja i dag var så dagen, hvor den tunge beslutning blev taget Tille blev aflivet. Det er slet ikke til at forstå at min vidunderlige birma ikke er her mere.
Hun har siden hun i december 06, hvor hun fik konstateret FIP, ikke fået det bedre. Selvom vores dyrlæge mente dette ved hjælp af medicin kunne "sættes i bero". Hun blev næsten blid til sidst, og havde til sidst rigtig dårlig balance, og voksede slet ikke mere. Og da hun den sidste uge også begyndte at tisse på gulvet, blev vi i samråd med vores dyrlæge enige om, at tiden var kommet.
Selvom det var meget hårdt lagde hun i mine arme og blev kælet, mens hun stille sov ind. Selvom jeg savner hende ufattelig meget, er jeg sikker på hun er et sted nu, hvor hun har det meget bedre.
Hvil i fred min elskede misser du vil aldrig blive glemt<3
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 115
Tilla er et bedre sted nu hvor hun har det godt, det er jeg sikker på.
R.I.P. Tilla!
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Men hvor må det være svært at undvære hende... Men jeg er sikker på, at hun er kommet til et rigtig godt sted, og hun har det rigtig godt...
Vi tænker på dig, og sender en masse kærlige tanker om alt godt...
R.I.P Tilla...
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Men det er godt at hun nu har fået fred, og er oppe i himlen og kigger ned til dig i ny og næ, for at sikre sig at du har det godt.
R.I.P Tille.
Potekram fra Sanne
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 30
Så fik Tille fred:'O(