{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Kræft i næsen? {{forumTopicSubject}}

Vores kat, Piv er vist blevet syg smiley . Hendes næse er helt rød, og hæver en smule. Hun har ingen sår på næsen eller noget i den retning, der kunne være skyld i det.
Hun spiser og drikker, men er en smule sløj.
Jeg kender nogle, hvis kat døde af kræft i næsen? Kan det være kræft i næsen hun har?
Hun har fået tid hos dyrlægen på Onsdag, men er det for lang ventetid? Og hvad for nogle symptomer skal man kigge efter andet end feber, manglene appetit og opkast?
Håber på at få nogle hjælpene svar smiley

Hilsen Kristine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræft i næsen?
  • #1   2. jul 2007 Hej. Jeg tror ikke det er kræft den har. Vores mis haltede og havde ondt i sit bagben for 3 uger siden og vi tog til dyrelægen. Den blev røngtenfotograferet og de var i tvivl om det var kræft. Men da den havde smerter, mente han ikke det var kræft, for så ville den ikke have ondt. Det var betændelse efter bid fra en anden kat, men der var ingen synlige tegn på bid eller andet, så nu er den færdig med pencillin på torsdag og har det godt igen. Så det håber jeg også der gælder for dig og din kat. Men godt det lige bliver tjekket på onsdag. Håber at du lige skriver hvordan det går med den?? Held og lykke fra Gucci.

  • #2   2. jul 2007 Håber heller ikke at det er noget farligt. men jeg skal nok skrive hvordan det gik hos dyrlægen på Onsdag. smiley

  • #3   2. jul 2007 da vores hun fik kræft i snuden kunne man ikke mærke det på hunden ud over at hans snude hævede helt vildt.

Kommentér på:
Kræft i næsen?

Annonce