{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Signe L
Signe L
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 13

Bider i fødder & tygger ikke maden. {{forumTopicSubject}}

Hej.. smiley
Jeg har den her vidunderlige kat som har nogle særheder..
Den har det med at bide i kun mine fødder når jeg går, ingen andres, kan man gøre noget ved det?

Den piver hele tiden, altså ikke ked af de piv, men den sidder bare og kigger og piver..?

Også mangler jeg et godt råd til hvordan man kan få den til at tygge maden, den sluger det og bliver ved med at være sulten..?

Mvh Midde og Signe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider i fødder & tygger ikke maden.
  • Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

#1   2. jul 2007 Hov jeg glemte en ting, den er besat af plastikposer og papkasser, er det meget normelt..?

Mvh Os.. smiley

• Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

#2   2. jul 2007 Det er en hankat..
    Og den får virkelig al opmærksom, og den begynder at bide når den ikke vil nusse mere, også sætter den sig og piver bagefter, der er ikke noget mens den bliver nusset... smiley

• #3   2. jul 2007 altså nogle katte piver/snakker vildt meget, det er nok ingen betydning, muligvis keder den sig,
    at din kat er besat af kasser poser osv er helt naturligt, det tror jeg de fleste katte er, du skal bare huske at tage hanken af posen når katten leger, for at den ikke kvæler sig selv i hanken

• Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

#4   2. jul 2007 Rc, som i? er det Royal Canin?... Promblemet er bare at det skal være det til sunde urinveje, og mener jeg har kigget i royal canin.. og de har vidst ikke nogle...

- Tak for svaret på piveriet, man går jo her og tror man går noget forket.. Men den får bare en kasse, så er den underholdt nogle timer.- smiley

• #5   2. jul 2007 signe: har selv en kat der døjer lidt med urinvejene og der er rc da bare perfekt, der er op til flere produkter der afhjælper urinvejssten
    vi bruger kun rc til begge vores katte

• Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

#6   2. jul 2007 Hvad hedder det mad mere end royal canin..? hvis du forstår..?

• #7   3. jul 2007 Royal Canin har Young Male - weight & stone. Det forebygger urinvejsproblemer.

Hvad poveriet skyldes er svært at sige. Hvis han er fertil få ham endelig kastreret. Eller måske keder han sig (også det med at bide i fødder kunne tyde på at han måske er understimuleret) Måske skal noget af nusseriet erstattes med leg. Katte kan også pive, hvis de har ondt.

• #8   3. jul 2007 poveriet= piveriet

• #9   3. jul 2007 Måske trænger han til en legekammerat ?

• Signe L
    Signe L Tilmeldt:
    jun 2007

#10   3. jul 2007 Han får en hundeven her den 22juli.. smiley

- han er kastereret, og vi leger flere timer med den hver dag.. tror ikke det fordi den mangler noget..

• #11   3. jul 2007 Så er mit bud,at han "bare" er i lømmelalderen og der skal ske noget :-))

Kommentér på:
Bider i fødder & tygger ikke maden.

Annonce