{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy {{forumTopicSubject}}

Hejsa
gik her og troed i mine total naivitet at ALLE dyelæger vidste det mest basale om katte men tænk engang gru og gys sad hos dyrelægen igår med alle min 5 små killinger da en havde fået øjenbetændelse og tænke nu hvor jeg tog 1 ud kunne doktor dyr kigge på dem alle .......
nå men alle damerne på klininikken faldt jo i svime over de små uld klumber og en af klinik pigerne ville gerne købe en hvis kæreste ( den ene dyrelæge) sagde jeps jamen fint med mig ..... så kom en kvindelig dyrelæge ind kigged på dem og spurgte til deres alder og jeg sagde 3 uger ..... hun spurgte så om jeg så ikke kunne passe den 1 uge længere end normalt til klinik pigen havde haft ferie og jeg sagde jo det er ikke umuligt så råbte dyrelægen ..... det er ikke noget problem med din ferie for Ditte kan sagtens passe den længere end de 8 uger
i skulle ha set mit ansigt ( ggg) forklared så dyrelægen med store bokstaver at Mine killinger ikkg forlader mit hjem før de er 12 uger og at killinger kan tage varig skade at at blive taget fra hunkatten ... hun svared jamen lovmæssigt er det vel kun 8 uger ...... sagde tror ikke der er en lov men ved bare at killinger SKAL være 12 uger .......... var rimelig chokket her ...... burde de ikke vide det ???? vil tilføje at de dyrelæger ellers er meget meget kompetende og jeg er virkelig glad for dem ( ejer sgu nok det halve af klinikken med alle de penge jeg har lagt der ) ggggg ..... men er det bare mig der syntes det er skræmmende at dem der arbejder med katte og råder og vejleder folk omkring deres dyr at de ikke ved sådan noget ..............
måske skulle vi alle tage en alvorlig snak med vores dyrelæger om hvad de ved om katte og deres killinger og måske er der nogle ting der skal på plads hmmm men det var så liiige et hjerte suk
potedask fra mig *S*


Kommentarer på:  Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy
Kommentér på:
Uviden dyrelæger om killinger ( gyyyy

Annonce