Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder - hva tid?
  • #1   9. jul 2007 Mine har også deres tørkost stående hele døgnet rundt, så de bare kan tage når de er sultne. Også ca 3 - 4 gange om ugen om aftenen får de noget ud over, bl.a. kylling, rejer, tun, makrel, kogt fisk mm smiley

• #2   9. jul 2007 Wood har også sin tørfoder til at stå sammen hele tiden. Han får så noget dåsemad en gang imellem, og så spiser han ellers også vores mad, når vi spiser....

• #4   9. jul 2007 Nina - det betyder egentlig bare hele tiden. smiley

• #5   9. jul 2007 Chili har foder fremme hele tiden:-)

• #6   9. jul 2007 vores srår fremme hele dagen.

• #7   9. jul 2007 Vores har også mad stående hele døgnet.

• #8   9. jul 2007 Tørkost og vand hele døgnet, våd mad x 1 i døgnet.

• #9   9. jul 2007 Vådkost om morgenen inden jeg kører på arbejde, og så har de adgang til tørkost hele døgnet.

• #10   9. jul 2007 ok, smiley

• #11   9. jul 2007 her giver vi om om morgenen og om aftenen ellers kan han ik styre det.. men han har stortset altid tørkost til at stå fremme 24-7, kommer an på hans spise-lyst, den er nogen gange større end andre smiley

• #13   9. jul 2007 tørfoder står fremme hele dagen i en lille skål så den bliver ofte fyldt op med frisk da hun spiser sådan en skål på en enkel dag ca.. frisk vand hverdag og vådfoder samt andet lækkerier får hun som regel om aften efter vi har spist..

Men fra hendes tidligere hjem fik hun kun 1 gang om dagen en lille potion og den var ikk særlig stor og det synes jeg er synd når jeg fandt ud af hun godt kunne styrer det selv.. hendes vægt er fint m.m.

• #14   10. jul 2007 hm... hvad fodrer i jeres kat med andet end tørkost? Har altid fået afvide at vådkost bare var engang vand. mine får tørfoder fra rc fordelt i mindre portioner over dagen, da de også bare æder det hele om morgenen, hvis jeg lader det stå fremme.
    Er det en god ide at supplere med vådfoder og hvad er godt?

• #15   10. jul 2007 Trine: udover tørkost får vores kat, hva der nu engang falder på gulvet - hvis han vil have det... Det er både tun, leverpostej, pasta, mælk, oksekød... dog ik ret meget menneskemad han gider spise...

• #16   10. jul 2007 Lena - mælk er vidst meget usundt for katte, de kan ikke rigtigt tåle det. Ville bare lige gøre dig opmærksom på det ;-))

så vil det sige, at hvis jeg nu bruger royal canin, så står der jo på deres hjemmeside hvor meget katten skal have hvis den vejer så, og så meget. Smider jeg bare de antal gram i foderskålen og lader ham variere det, med mindre han ikke kan finde ud af det (så må jeg give ham morgen og aften), og så gør det ikke noget med en godbid en gang i mellem? smiley

• #17   10. jul 2007 Anna: nemmerlig smiley (til dit spørgsmål)

Min kat har endnu ik taget skade af lidt mælk smiley

• #18   10. jul 2007 Mine får mindst morgen og aften, og fylder løbende op så de hele tiden har. De skal helst spise alt det de kan, de får pt. killingemad (er 2 og 4 år). Men de får kun lidt af gangen da frisk mad jo er bedst, og det de helst spiser, men fylder f.eks. ok op inden jeg går i seng så de har til om morgenen :o)

• #19   10. jul 2007 Anne - jeg måler ikk op som sådan.. men jeg ville nok gøre det hvis katten begyndte og være meget fed eller jeg kunne se den grov æder det hele tiden og ofte.. men Fie tager en gang imellem i små potioner og hendes sideben fejler ikk noget hun er lige som hun skal være.. *S*

• #20   12. jul 2007 tak for hjælpen, jeg må se om han kan finde ud af at variere det. :-))

lena - nej det tror jeg heller ikke at den gør hvis den´bare ikke får så meget af det ad gangen.

Kommentér på:
foder - hva tid?

Annonce