{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Kattemad ;b {{forumTopicSubject}}

Har nu været ude og spendere en masse penge på noget ordenligt kattemad til misserne, da jeg så ville give dem noget her til morgen, ja . De løb godt nok rundt omkring sig selv og fulgte mor i røvenn, for nu vidste de godt de skulle ha mam . og maden bliver fyldt op i skålen, bølle går til truget, men kisser står bar og gor op på mig, som om hun sys jeg er åndssvag, "moar, hvor er det andet mad ?"

Det var wiskas de fik før, men fik så at vide herinde at det nok ikk liige var det bedste mine missere ku få . Så måtte vi jo ud og finde noget nyt til dem .

Og har så også købt nyt kattegrus til dem, vitakraft .
Det er jeg simpelthen bar glad for ;b

Tusind tak for jeres hjælpende ord herinde ;p
Det var nok egentlig mest derhen jeg ville ;p


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattemad ;b
  • #1   11. jul 2007 Stavefejl er helt gratis ;b

  • #2   11. jul 2007 Hej:

    Hvad for noget mad har du købt nu?

    Min svigermors kat var også vant til at få Wiskas, men de besluttede sig også for at skifte pga at det ikke var sundt for katten, og den er godt nok også utilfreds.

    Den gider ikke at spise så meget mere (men det nye mad er der så også mere energi i, så den behøver ikke spise så meget) smiley

    Jeg har købt Royal Canin til mine katte (det fedtfattige for kræsne katte) og mine katte er helt vilde med det... Måske det kunne være en fordel hvis Kisser bliver ved med ikke at kunne lide maden, du kan få en prøvepose hos dyrlægen eller få pengene igen hos Maxi Zoo hvis der ikke er spist mere end 1/3 del afposen, og de ikke kan lide det smiley

    Held og lykke

    Knus Sanne smiley


  • #3   11. jul 2007 Det er Royal Canin, det der hedder indoor beauty & fit 37 .



  • #4   11. jul 2007 De skal vist bare lige vænne sig til at de ikke får "slik/junk-food" at spise hele tiden smiley De skal nok begynde at spise af det. Ellers kan du evt. fjerne maden helt til i aften og så se om de ikke spiser af det. Gør de ikke det, så fjern det til i morgen tidlig og prøv igen. Så tror jeg i hvertfald at de nok skal begynde at spise af det.

  • #5   11. jul 2007 whiskas er vanedannende (staves) og derfor har din lille kat kigget forkert på det nye foder. du kan evt lave en blød overgang så de og deres maver vender sig til det nye mad.

  • #6   11. jul 2007 Heh, jamen det kun kisser . Blle er stort set alt ædende, bortset fra lige dengang de fik det helt billige kattemad . Det ville han godt nok ikk spise . ;b

    Men tror du ikk kisser spiser et når hun engang blir sulten nok ?


  • #7   11. jul 2007 Stavefejlene er stadig helt gratis ;p

  • #8   11. jul 2007 Her er royal canin et hit:-)
    Men ja forestil dig du har levet af pommesfrites og burgere og lige pludselig skal du have rugbrød og salat:-D...det kræver lidt tilvænning, men det skal nok komme:-)


  • #9   11. jul 2007 vores får faktisk et mix er techni-cal, hills og royal canin så kan de selv sortere i det som de synes.

  • #10   11. jul 2007 Var lige ude i køkkenet, hun sidder godt nok og spiser det nu ;b så det var dejligt min lille pige ikk skal rende rundt og sulte ;p

  • #11   11. jul 2007 hehe ja der er ikke meget ved at gå og være sulten men dejligt at hun spiser af det nu.

  • #12   11. jul 2007 skønt hun spiser:-)
    Her prøver vi i øjelbikket det fra royal canin der hedder hair and skin fordi ´jeg synes Chili fælder meget...håber det hjælper...


  • #13   11. jul 2007 Synes virkelig det var svært lige at finde ud af hvilken pose man skulle tage med hjem .

  • #14   11. jul 2007 Jeg gør gerne det jeg hver gang det er tid til at købe nyt ( jjeg køber 2 kg ad gangen) så prøver jeg noget nyt...eller køber en lille pose ved siden af og blander i den store pose...feks hviskeg køber indoor den ene gang kan jeg godt finde på at købe beauty and fit og putte i også...eller nu her hvor jeg har købt hair and skin er det blandet med det til kræsne katte...så der er lidt smagsvariant i...

  • #15   11. jul 2007 Ja det kunne man jo gøre ;p

    1000 tak ;p


Kommentér på:
Kattemad ;b

Annonce