{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ja...
  • #1   30. mar 2005 Hævner sig med 1 taller selvom vi har gode argumenter for vores 3 4 og 5 taller til hendes kat... hun forventer at få 7... får hun det ikke giver hun

• #2   30. mar 2005 1 til din kat !

• #3   30. mar 2005 jamen Jannie det er nøjagtig det samme hun har gjort med mig, jeg forstår hende ikke, jeg har endda givet en begrundelse for hvorfor jeg har givet hendes kat 1

• #4   30. mar 2005 Melanie: nu er det jo et galleri, så vi er nødt til også at bedømme på billedernes kvalitet. Desuden kan man jo knapt nok se katten og derfor kan vi jo ikke vide hvor køn den er... Desuden synes jeg at begrundelsen: min er ligeså køn som din, derfor får du også 1, er latterlig... Man skal jo bedømme katten og ikke bare sammenligne den med sin egen og sige: ja, den er lidt grimmere end min, den er ca. det samme osv... Så ville vi da ikke komme nogen vegne, da alle vel mener deres kat fortjener et 7tal

• #5   30. mar 2005 jeg har givet dig 4 og har begrundt det med at du har dårlige billeder.. Du gir mig 4.. Mangler jeg tekst ekller gode billeder..

Det synes jeg ikke selv!

Patricia har fuldstændigt ret!

• #6   31. mar 2005 [quote]det var jer der startede med at give et. jeg ville give 7 til alle for deres katte er lige så sød som min.. men når i giver mig 1 for i det også selv..

i giver mig 1 fordi mine billeder er dårlige, men de er jo også taget på mobilen. jeg kunne nok ikk få nogle billeder derind ellers tror i så ikk også jeg havde gjort det eller...

Hvis i er fair over for mig er jeg også det for jer..

[/quote]

vi ER fair... det er DIG der hævner sig... faktisk burde du slet ikke ha oprettet din kat med den der slags billeder ....
    du er en af de eneste hævnere jeg har set herinde faktisk !

• #7   31. mar 2005 du skal da ikke bare giv 7 til alle... du skal da stemme fair smiley

Kommentér på:
ja...

Annonce