{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Det allerbedste ved jeres kat(te) ?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved jeg kan nævne mange ting.. Det kan I sikkert også??

Mille
Hun (han.. heh) er så dejlig, når hun miaver, med små pive lyde fordi jeg skal kæle og give hende opmærksomhed..
Hun er så dejlig når hun vasker alle de andre misser.. og mit hår.. hihi
Hun er så dejlig skør, når hun løber lejligheden rundt på 2 sek og gør alle andre (katte og mennesker) total forvirret.. hihi.. Man kan slet ikke følge med..

Pjevs
Er så dejlig når han kaster sig op efter min hånd for at blive aet.. Og når han næsten spinder over af glæde ved at blive aet.. hihi
Han er så sød at høre på, når han miaver efter mad..
Han er så kær i hans måde at være udforskende på, men samtidig den største bangebuks..

Bailey
Hun er så sød når hun altid spinder, bare man tager hende op..
Hun er så sød når hun en gang i mellem gider at lægge på skødet og nusse..
Hun er så dejlig klodset som en maine coon bare skal være..
Hun er så sød.. bare noget bevæger sig, så er hun der, klar til at lege..
Hun er bare så kær, når der er børn i nærheden.. Bailey render i røven på dem.. Hun elsker børn..

Bella (Stardust)
Hun er så nuttet, når hun begynder at spinde.. Hun kan overdøve alle de andre..
Hun er så sød, når hun om morgenen lægger sig på min brystkasse og spinder højlydt og ser mig ind i øjnene..
Hun er så kær, når man siger hendes navn, så miaver hun blidt og gnubber sig op af ens ben..
Hun er så sød, når hun overfalder de andre i leg.. :o)

Det var mine englebasser.. Hvordan er jeres (når de er bedst)?? :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det allerbedste ved jeres kat(te) ??
  • #1   13. jul 2007 Emil kommer altid ind til mig om morgenen og ligger sig i min seng når jeg sover smiley

    Sometider prøver han på at overtage min hovedpude, ved at trampe mig i hovedet med poterne eller ved at snuse til mig, så man må jo overgi sig smiley

    Ellers er han bare så sød når han gnider sig op af ens ben, og når han ligger sig helt tæt ind til en når man nusser med ham :')



  • #2   13. jul 2007 Emil lyder da til at være en dejlig misser.. smiley

    Jeg har faktisk lidt mere... :o)

    Det er så sødt, når mille ser en skygge.. hun kan bare ikke tage øjnene væk fra den..

    Eller når de opdager en flue.. hihi.. så går den vilde jagt..

    Eller når Pjevs har fat i en lille legemus.. Han kan bruge timer på den.. Så går han lidt rundt med den i munden.. lægger den og så leger lidt.. hihi
    Og ryger den ind et sted, man ikke kan nå den, så miaver man bare på mor.. så henter hun den til en.. haha

    Det er også sødt at se på når de leger med vand.. ihh.. Pjevs hygger sig.. haha.. Når jeg skylder gulvet, så render Pjevs efter vandstrålen.. hihi

    Når jeg skifter sengetøj, så suser der mindst 1 kat op på sengen.. For man kan jo prøve at fange lagnet, når det skal af.. haha.. Det kan tage lang tid at skifte sengetøj herhjemme.. hihi

    Nå kunne sikkert blive ved..

    Hvad med jer?? :o)


  • #3   13. jul 2007 Nu er oscar jo ikke flyttet hjem til os endnu, fordi han kun er 8 uger, men jeg ser ham nææsten hver dag smiley

    så det bedste jeg kan lide, ved ham er at han kan kende mig når han kommer! Han kommer med det samme hen til mig og snuser til mig og slikker på mine hånder og kravler op til mig og vil nusses.

    jeg elsker også når han ligger og slapper af, og vil blive nusset på maven, for så ligger han på sådan en kær måde! :') uha hvor jeg glæder mig til han kommer!


Kommentér på:
Det allerbedste ved jeres kat(te) ??

Annonce