{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

jeres bedste ferie oplevelse ? {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen smiley

Jeg sidder lige her og kede mig og er lidt små depri, når jeg tænker på det allerede er 1 helt år siden jeg var i Sydafrika , smiley har det kun som det er par måneder siden ? aller dejligste sted , aller dejligste tid . først i Knysna (udtales nice-na) , 1 et par dage på det mest luksus hotel ,st. james, som vi stort set havde får os selv. så dejligt smiley den dejligst udsigt fra værelset !
bagefter til Cape Town uden for vinduet til water front, hvor der på bådbroen lå sæler og sov. tænk, je gkunne ligge i sengen og kigge på sæler der plasker i vandet , på Tabel Mountain. (':
^det var den første uge , hvor vi kørte rundt og så , så utroligt meget , vi var væk næsten hel dagen , alle dage (: vi så såå meget , så fantakstike ud sigter , hvaler så store , lige op til fiskeresturanen , hvor hvaler hopper , og gud hvor var det folt .. :')

Så til tog vi på safari, på Nyati. smiley Den allerbedste i livet , jeg kan slet ikk forklare hvor meget jeg savner det ti hverdage , og da slet ikk hvor meget jeg savner det i denne tid smiley Geoparden savanna , løven simba (har rørt dem, gik på bush walk med simba ! :D) og alle de elefanter der gik lige over på den anden side af flode ,. den flod med fest nilkrokodiller i , i verden , som jeg svømmede i ? Alle dyrene i Kruger National Park, hvor vi tilbragte hele dagen .. alle de dyr vi så. (': ALT ! ALT ! .. og alle de dejlige mennesker , især dem der os skulle vidre til Mauritis. især Christine&Ulrich , på min alder. men os alle de andre , selvom de var nogle gamle pensionisten , endda mange af dem var gamle skolelærer (der var 8 stk. lærer :O) haha , så var de sgu sjove nok at være sammen med :b

så vidre til afslapnings ugen på mauritus, så hyggeligt og total solbadning , men vel lidt kedeligt i længden. men alligevel , så skønt sted , sååå ufattelig meget luksus, når man kom om morgen på strande , fandt strand manager nogle solbænke til en , et håndklæde , og ssørge for at man fik drikkelse. også spurgte de enda om de skulle pudse en solbrille 8D opvartet i hovede og røv smiley hah . men tjenerne drille mig altså konstant i resturanten ;D

jeg kan som sagt ikk sige hvor meget jeg vil tilbage , jge er ved at blive sindsyg. aldrig havde jeg troede det muligt at savne et sted såå meget. men det kan man tilsynladen . men ingen har forstået mig - endnu. nogen herinde der kender den følses? ;')
i miss it to much b)

hvad med jer ? smiley har i nogle helt vildt dejlige oplevelser , som ejg må høre om (A) smiley
knus .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres bedste ferie oplevelse ?
Kommentér på:
jeres bedste ferie oplevelse ?

Annonce