{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Ferie i DK {{forumTopicSubject}}

Godaften derude. smiley

Hjemme hos os er vores bil lige gået 100 % død, og vi har måtte bruge en del opsparet penge og næsten alle vores gemte ferie penge på at købe ny bil. smiley men vi har skam også fået købt en fin nyere bil. smiley yay

Nåååh, vores fine planer om Ferie syd på, er derfor droppet og vi snakker om at holde det der berømte "stay-cation" smiley hehe...

Så til jer kloge hoveder :
Har i nogle gode råd og ideer til kro'er, bed&breakfirst's, billige hoteller, seværdigheder og spændende byer som vi kan besøge på vores Danmarks Tour. smiley

Kan lige nævne at det meget gerne må være i Jylland vores destination skal være... Og ingen forlystelsesparker til os denne sommer, da jeg er gravid og har nedlagt veto mod at gå rundt og glo på at min mand more sig uden mig. ^^

Håber i lige gider tage et par minutter ud af jeres aften og komme med jeres bedste Ferie-i-Danmark råd. Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie i DK
  • #1   12. jul 2012 Så besøg Ribe, DK´s ældste by. Her er masser af seværdigheder, domkirken eks.
    Der ligger et udemærket feriecenter, men det er vist ret dyrt.
    I nærheden ligger vadehavet - og Mandø som er uspoleret natur. Kør over imens det er lavvande eller tag traktoren. Esbjerg byder også på en masse f.eks. Fiskeri og Søfartsmuseet, hvor der er sælarium med fodring.
    Der jo også vandrehjemløsningen - og idag behøver man ikke at være stuvet sammen med en masse andre:)


  • #3   12. jul 2012 Tak Marianne, det vil jeg lige kigge nærmer på, især Ribe smiley det var et super råd.

  • #4   12. jul 2012 I øvrig ligger der et meget hyggeligt billigt ZOO få km. fra Ribe - Lintrup Safari Park. Det er ikke så stort mem megahyggeligt hvor man kan tage maden /kaffen med og nyde nogle afstressende timer imellem diverse dyr.

  • #5   12. jul 2012 Nellie - ja elsker Skandinavisk dyrepark så den tur er allerede planlagt smiley men ellers tak for ideen

  • #6   12. jul 2012 Men husk at det er Vestkysten og der kan være en skarp vind, så tag en god jakke med, så I kan sidde på en fortovscafe.....

  • #8   12. jul 2012 Jeg ved ikke hvornår du har været dersidst, men dyrene har det meget bedre. Konen har en specialuddannelse i Australien og parken fik hun i gave af manden:)
    Men du har ret, for få år siden var forholdene ubeskrivelige.


  • #10   12. jul 2012 Eller Ebeltoft safaripark...vi har snakketom at køre derop her til sommer med ungerne, for der har vi ikke været, og heller ikke i skandinavisk dyrepark, så det skal prøves

    Der er også Aquapark i Silkeborg...det er godt synes jeg. der kan være både inde og ude, og der render et par får rundt i hele parken mellem mennesker og andre dyr, det er så hyggeligt når man sidder og spiser sin medbragte mad, at der kommer lidt anderledes selskab...he he


  • #11   12. jul 2012 Der ligger en campingplads ca. 30 minutters kørsel derfra, der ikke er så dyr med deres hytter...

  • #12   12. jul 2012 Jamen det var også bare for at illustrere billige udflugter i nærheden.


  • #14   13. jul 2012 Jeg kan anbefale Danhostel i Ribe. Ligger meget centralt, fine værelser med eget bad og super søde værter. Og så er Ribe bare en super hyggelig by.

  • #15   13. jul 2012 Man kunne også overveje at køre op igennem sverige. Det gjorde vi forrige år. Vi kørte over broen og brugte en dag i malmø, så kørte vi højre op langs kysten, spiste i en dejlig lille by kaldet skanør, og sov på campingpladser, der ligger mange op langs kysten. Vi havde også en dag på øland, en dag i kalmar (her boede vi på det skønneste gamle hotel - slotshotellet, smukt og kostede ca 800 for en overnatning)
    Så kørte vi fra Kalmar til stockholm og boede et par dage, super fed by, og så kørte vi hjem fra stockholm til kbh på 1 nat.


  • #16   13. jul 2012 Man skal holde sig fra de store veje og bare følge de små veje op langs kysten, så ser man de hyggeligste svenske byer med træhuse og hyggelige og sjove lokale butikker.

Kommentér på:
Ferie i DK

Annonce