{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Forsikring.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har - som nogen har læst- jo mistet min elskede Babymis i weekenden. Men vil bruge hendes historie til at anbefale alle at få deres katte forsikret. Jeg betalte 75 kr om mdr og kunne uden tanke på pengepungen , sige ja til at de skulle indlægge hende og give gas. Jeg ved jeg prøvede ALT for at redde hende.
Vil anbefale alle at oprette en sygeforsikring på kattene... jeg har lige indsendt regninger for knapt 13500,- og ved jeg selv skal lægge ca.1500 af dem. (medicin og selvrisiko) resten dækker de.
Vi har Tryg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring..
  • #1   1. aug 2018 Ja når noget uventet sker så er en sygeforsikring god at have. Jeg har Heller ikke fortrudt de 2x850 jeg giver om året for mine 2 rødder, de er blevet betalt tilbage. Forsikringer er en af de ting vi egentligt betaler for i håb om aldrig at få brug for dem, men som vi er rigtig glade for at have når uheldet er ude.

  • #2   1. aug 2018 Præcis. Og det er SÅ rart ikke at tænke på det. For et par måneder siden fik min anden kat betændelse i bugspytkirtlen. Det kostede knapt 7000 og jeg er altså almindeligt lønnet og så er det rart ikke at skulle overveje om det skal slutte pga. penge, men kan tage den beslutning af etiske grunde. Gamle Maxi er her endnu - 17 + år. smiley

  • #3   1. aug 2018 Ked af at høre, du har mistet Babymis smiley

    Godt, du i det mindste havde en god oplevelse i forhold til sygeforsikringen.

    Da vi fik katte for 1 år siden, fravalgte jeg at tegne en sygeforsikring på dem. Den ene kat blev desværre syg for 1/2 år siden med en tandsygdom, som sygeforsikringerne typisk ikke dækker fuldt ud (FORL også kaldet tandresorptioner), så for os havde en sygeforsikring ikke gjort den store forskel selv hvis vi havde valgt at tegne en smiley


  • #4   1. aug 2018 15x850 bliver til en - to - rigtig mange penge. Så nej vi nøjes. smiley

  • #5   1. aug 2018 Vi tegnede forsikringer for et par år siden. Selv min gamle kat kunne blive dækket - hvilket har ført til rigtig mange sparede penge! En kikkertundersøgelse og derfor en CT scanning er ikke billigt at få lavet på sådan et kræ.

  • #6   1. aug 2018 Jeg er træt af jeg ikke havde forsikring på Milo, men Nova har vi fået forsikret og selvom det ikke er så voldsomt som hos dig, så har det allerede betalt sig for os. Fremover skal jeg i hvert fald have forsikring på mine katte smiley

  • #7   4. aug 2018 Jeg ville ønske, at jeg havde gjort det på Berte. Heste og hunde har jeg altid haft på. Hvorfor jeg lige ikke fik tegnet på den sidst ankommende ved jeg ikke. Jeg glemmer det aldrig igen. Hun er et meget dyrt bekendtskab. smiley

  • #8   4. aug 2018 Jeg er også rigtig glad for at mine er forsikrede. Elvis har kun brugt sin 1 gang, men Freddie og Lucas har tjent sin hjem mange gange smiley
    Jeg giver 950 årligt pr. kat og der har aldrig været problemer med Topdanmark.


  • #9   14. aug 2018 Sarah R. Hos Agria forsikring dækker FORL. dog kun med ca 2500 pr behandling. Men det er også en sjat. Måske andre selskaber også gør. Nu var det tilfældigt at jeg lige læste det, på deres hjemmeside.

Kommentér på:
Forsikring..

Annonce