{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Syg kat (influenza) måske {{forumTopicSubject}}

Vores lille putte kat har vidst sovet ude fredag til lørdag (vi var ikke hjemme så min bror skulle passe dem) Men er åbenbart ikke blevet lukket ind alligevel, nu nyser hun og hoster og kan ikke rigtig mjave.. Er det bare en influenza?? og går det væk af sig selv og er der noget vi evt kan gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg kat (influenza) måske
  • #1   15. jul 2007 prøv at få den tjekket hos dyrlægen ;o)

  • #2   15. jul 2007 Det svært en søndag smiley og tror da også bare det er en influenza.. men ville høre om der var andre der havde samme idé??

  • #3   15. jul 2007 nej som lis siger er katte influnza ikke en rar ting så har du mistanke om det så er det afsted til dyrelægen. ja det er søndag men der findes og vagtlæger til dyrene som til vi mennesker ;o)

  • #4   15. jul 2007 det er svært at sige når man ikk kan se katten i sådanne tilfælde men spiser, tisser/laver og opfører som den plejer m.m leg osv..

  • #5   15. jul 2007 Altså de 2 leger rimelig godt sammen stadig... Men jeg aner ikke om hun er vaccineret.. Men vi må jo få det gjort ved dem begge.. nogen der ved hva det koster??

  • #6   15. jul 2007 En vaccination koster ca. 80 kr pr. kat excl. moms. :0)

  • #7   15. jul 2007 Camilla G: Hvilken dyrlæge vaccinere til de priser..???

  • #8   16. jul 2007 Hanne N - Jeg bruger Himmelev Dyreklinik i Roskilde.

  • #9   16. jul 2007 Britta - Jo, så kommer konsultationen oveni, selvfølgeligt.
    Men faktisk så har jeg netop lige været henne hos dyrlægen og fået 2 af dem vaccineret, og denne gang skulle jeg af med 122,50 kr for vaccinen.. Men det var så også den med det hele (kattesyge, katteinfluenza, chlamydia og leukæmi.)

    Dog er jeg noget skuffet over min dyrlæge denne gang, og blev noget overrasket da jeg så regningen.
    Der er søreme blevet taget konsultationsgebyr på alle 3 katte og det mindes jeg ikke at de plejer, så i dag har jeg blot for at få mine katte vaccineret (og en enkelt chipmærket) lagt 1400 kr..
    Havde selv regnet mig frem til noget i retning af 1000 kr, men altså så igen. Det er ikke det der skal skille os ad.

    Tager Jeres dyrlæger også konsultationsgebyr for hvert dyr, eller har I en mængderabat-ordning?


  • #10   17. jul 2007 Ja, det lyder da også lidt mere almindeligt i mine ører, eller i hvert fald noget mere kundevenligt, end at skulle betale konsultationsgebyr for samtlige katte.
    Kan man mon tillade sig at have den frækhed at eftersøge mængderabat?
    Alle de penge vi efterhånden har lagt hos den dyrlæge, og specielt i forbindelse med Dufas sygdomsforløb, det bør da næsten bløde op for lidt "stamkunde-goder".. *GG*


Kommentér på:
Syg kat (influenza) måske

Annonce