{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Emily og Baylie har fået fred {{forumTopicSubject}}

Vi har haft den værste dag i vores liv. Vi har idag måtte aflive to af vores vidunderlige katte. Baylie viste sig at have hurtigti udviklet mundkræft og Emily have en sygdom der gør at hun er allergisk over for emaljen på hendes tænder. det have udviklet sig til voldsom mundbetændelse , med store smerter til følge. Hun tabte sig og kunne slet ikke spise. Vi HAR prøvet alt hvad der var muligt undtaget at fjerne alle tænder. Dette valgte vi ikke , fordi Emily have store smerter og dyrlægen sagde at hun syntes vi skulle stoppe det nu. Vi have gjort hvad der var muligt for begge katte. Vi valgte at de skulle sove ind sammen, da de helt vidunderlige katte virkelig var glade for hinanden. De sov ind i vores arme. De vil være savnet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emily og Baylie har fået fred
  • #1   16. jul 2007 Føler med jer. Det må virkelig være en sorgens dag. Det er aldrig rart at skulle tage afsked med nogen man elsker.

    Vi har selv haft en kat som havde en meget grim mundbetændelse. Han havde fået flere rykket tænder ud, men han blev alligevel mere og mere syg som jeres. I sådan et tilfælde er man nødt til at tænke på, hvad der er bedst for katten.


  • #2   16. jul 2007 Åh nej... det gør mig ondt:-(
    Men godt at de nu har fred... ingen dyr skal lide, så I gjorde det rigtige.
    Og mon de ikke allerede nu leger over regnbuen sammen med alle de andre søde katte der.


  • #3   16. jul 2007 kære alle sammen , tusinde tusinde tak for jeres trøstende ord. I drømmer ikke om hvad de betyder for os. Både min mand og jeg har grædt siden dyrlægen sagde at vi ikke kunne gøre mere for dem. Vi har valgt at få dem kremeret og vi håber det kan lade sig gøre at de er sammen, men det ved vi ikke endnu. Det betyder alt for mig at vide at de er sammen. Vi savner dem så meget. her er så TOMT. Heidi

  • #4   16. jul 2007 Hvor frygteligt. :´( og så 2 på samme tid. Det gør mig virkeligt ondt at høre.. De kære små katte. Jeg sender jer hermed mine varmeste tanker.

  • #5   16. jul 2007 Det må være hårdt, medfølelse herfra ;-(

  • #6   16. jul 2007 Puha, det har ikke været sjovt ;(
    Føler med jer, det er hårdt men sikkert den rigtige beslutning!

    -Berit-


  • #7   16. jul 2007 Ja det er hårdt. Også fordi det var begge to på samme dag, men vi har jo haft dem afsted til dyrlæge sammen altid. Vi havde det også " godt" med at de følges til regnbuebroen. De skal også hvis og så fremt det kan lade sig gøre sove i samme urne. Ønsker aldrig at dette skal ske for nogen anden. De andre tre katte går og kalder og leder, det er virkelig hårdt. Nogen der har erfaring med hvor længe det kan vare?

  • #8   16. jul 2007 ØV øv sikke da en dag,føler med jer, men lyder til det er det rigtige i har gjort, i har tænkt på dyrene først, stor trøster herfra

Kommentér på:
Emily og Baylie har fået fred

Annonce