{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

tisseri... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Der har været meget snak om katte der tisser i sengen... Jeg vil gerne råde jer der oplever dette til som det allerførste at checke om bakkerne er renset og i orden, og er de det, så få en dyrliæge til at checke katten for både blærebetændelse og krystaller i urinen. Jeg har oplevet to katte der døde af krystaller i urinen, den ene var min egen og den anden en venindes. krystallerne skærer og smerter katten i blæren og slimhinden hæver. I uheldige tilfælde kan katten slet ikke komme af med urinen fordi krystallerne har stoppet blære til... derefter stiger urinniveauet og urinen kommer til at stå helt op i nyrene der så sætter ud, og så dør katten. Det er desværre meget almindeligt, men får man katten checket så snart der er problem kan det løses...

de bedste hilsner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisseri...
  • #1   16. jul 2007 Jeg synes den med dyrlægen er lidt overdrevet: Har katten ik problemer med at tisse, er der ik blod i urinen, er mængden uændret og lugter det ik ammoniakisk har jeg fået af vide af min dyrlæge der ikke er grund til det.... man KAN gøre det.... Det er vel mere et adfærdsproblem - døjer selv med et tisse-problem...

• #2   16. jul 2007 Det er fuldstændig rigtigt at kosten til "krystalkatte" skal ændres. Man kan få både blærestens opløsende og blærestens forbyggende kattefoder. Jeg skriver det bare så de der har problemer ikke går alt for længe inden de søger hjælp. Jeg var meget opmærksom, men min kat kunne ikke klare den selv om hun havde fået to operationer og var på specieldiæt... Det er jo ikke for at råbe ulven kommer, bare for at hjælpe katteejere så de kan hjælpe deres kat hurtigt hvis den har problemer. Det er ikke helt smertefit at have krystaller i urinen.

• #3   16. jul 2007 Fuldstændig rigtigt. Selvfølgelig kan der være noget galt og jeg kender godt til katteprotester!!! Jeg mener bare at man ikke skal lade gå alt for længe hvis det er noget der fortsætter... havde engang en kat der satte sig på sengen lige ved siden af mig og tissede. Jeg fik hende checket og hun havde blærebetændelse. Så nogen gange vil de gerne fortælle at der er noget galt. så er det vores opgave at finde ud af hvad.....

Kommentér på:
tisseri...

Annonce