{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
214 visninger | Oprettet:

Forsikring som dækker FORL {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften nævner det.

Findes der forsikringer som dækker operationer af FORL hos en kat som allerede er blevet opereret for det en gang i 2016? Eller laver de klausul?

Hun er 7 år. Hun har aldrig været forsikret, men passet med sundhedstjek, steriliseret og som sagt opereret for FORL hos Anicura i 2016. Hun er ellers sund og rask og slank.

Kommentarer på:  Forsikring som dækker FORL
  • #1   6. aug Kun to forsikringer dækker Tandresorption.
    Agria og Gjensidige.
    Gjensidige dækker ikke hvis katten ikke er indtegnet inden den er 5 år.
    Agria dækker “hvis katten er sygeforsikret før den fylder 4 måneder og siden hen fortsat forsikret uden afbrydelse, eller er sygeforsikret og er symptomfri i mindst et år hos Agria. ”
    Jeg gætter på at hvis du ringer til dem, så dækker ingen af dem da din kat er bekendt med FORL i forvejen og dette vil utvivlsomt stå i dyrlægeattest.

Du kan dog kun vide det hvis du ringer til dem
    De dækker begge op til 2500kr. i forsikring til FORL hvert forsikringsår som max.

• #2   6. aug Jeg tvivler på at der er nogen forsikring der vil dække når hun allerede har været behandlet tidligere for FORL.
    Når katten er over 3 år så kræver de fleste forsikringsselskaber en kopi af kattens sygejournal, det har både Agria og Top Danmark krævet af mig, og da min Tøsen har haft blærebetændelse og krystaller i urinen så har begge haft taget forbehold for dette samt dækker ikke såfremt noget skulle ske med nyre. Nu er hun forsikret i Tryg de tager ikke forbehold men dækker ikke FORL.
    Hvilket jeg så heller ikke har betalt for at få dækket i agria da hun stod deri.

• #3   6. aug Ja de tager nok forbehold. Så kan det dårligt betale sig at lave forsikring, for det er det eneste (FORL) hun har fejlet hele livet.

Kommentér på:
Forsikring som dækker FORL