758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Forsikring som dækker FORL Forsikring som dækker FORL

Ja som overskriften nævner det.

Findes der forsikringer som dækker operationer af FORL hos en kat som allerede er blevet opereret for det en gang i 2016? Eller laver de klausul?

Hun er 7 år. Hun har aldrig været forsikret, men passet med sundhedstjek, steriliseret og som sagt opereret for FORL hos Anicura i 2016. Hun er ellers sund og rask og slank.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring som dækker FORL
  • #1   6. aug 2018 Kun to forsikringer dækker Tandresorption.
    Agria og Gjensidige.
    Gjensidige dækker ikke hvis katten ikke er indtegnet inden den er 5 år.
    Agria dækker “hvis katten er sygeforsikret før den fylder 4 måneder og siden hen fortsat forsikret uden afbrydelse, eller er sygeforsikret og er symptomfri i mindst et år hos Agria. ”
    Jeg gætter på at hvis du ringer til dem, så dækker ingen af dem da din kat er bekendt med FORL i forvejen og dette vil utvivlsomt stå i dyrlægeattest.

Du kan dog kun vide det hvis du ringer til dem
    De dækker begge op til 2500kr. i forsikring til FORL hvert forsikringsår som max.

• #2   6. aug 2018 Jeg tvivler på at der er nogen forsikring der vil dække når hun allerede har været behandlet tidligere for FORL.
    Når katten er over 3 år så kræver de fleste forsikringsselskaber en kopi af kattens sygejournal, det har både Agria og Top Danmark krævet af mig, og da min Tøsen har haft blærebetændelse og krystaller i urinen så har begge haft taget forbehold for dette samt dækker ikke såfremt noget skulle ske med nyre. Nu er hun forsikret i Tryg de tager ikke forbehold men dækker ikke FORL.
    Hvilket jeg så heller ikke har betalt for at få dækket i agria da hun stod deri.

• #3   6. aug 2018 Ja de tager nok forbehold. Så kan det dårligt betale sig at lave forsikring, for det er det eneste (FORL) hun har fejlet hele livet.

Kommentér på:
Forsikring som dækker FORL

Annonce