758 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Forsikring som dækker FORL Forsikring som dækker FORL
Ja som overskriften nævner det.
Findes der forsikringer som dækker operationer af FORL hos en kat som allerede er blevet opereret for det en gang i 2016? Eller laver de klausul?
Hun er 7 år. Hun har aldrig været forsikret, men passet med sundhedstjek, steriliseret og som sagt opereret for FORL hos Anicura i 2016. Hun er ellers sund og rask og slank.
0 synes godt om
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Agria og Gjensidige.
Gjensidige dækker ikke hvis katten ikke er indtegnet inden den er 5 år.
Agria dækker “hvis katten er sygeforsikret før den fylder 4 måneder og siden hen fortsat forsikret uden afbrydelse, eller er sygeforsikret og er symptomfri i mindst et år hos Agria. ”
Jeg gætter på at hvis du ringer til dem, så dækker ingen af dem da din kat er bekendt med FORL i forvejen og dette vil utvivlsomt stå i dyrlægeattest.
Du kan dog kun vide det hvis du ringer til dem
De dækker begge op til 2500kr. i forsikring til FORL hvert forsikringsår som max.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Når katten er over 3 år så kræver de fleste forsikringsselskaber en kopi af kattens sygejournal, det har både Agria og Top Danmark krævet af mig, og da min Tøsen har haft blærebetændelse og krystaller i urinen så har begge haft taget forbehold for dette samt dækker ikke såfremt noget skulle ske med nyre. Nu er hun forsikret i Tryg de tager ikke forbehold men dækker ikke FORL.
Hvilket jeg så heller ikke har betalt for at få dækket i agria da hun stod deri.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 131
Forsikring som dækker FORL